Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Dharitri Das

Abstract

4  

Dharitri Das

Abstract

କରୋନା

କରୋନା

1 min
239


କ କରୋନାକୁ ନଯାଅ ଡରି

ଖ ଖଗ ଆସନେ ପୂଜି ହରି।

ଗ ଗହଳିକୁ ଯିବା ନିଷିଦ୍ଧ

ଘ ଘରେ ରହିବା ନିରାପଦ।

ଚ ଚରଣେ ପଡ଼ିଅଛି ବେଡି

ଛ ଛନ୍ଦ କପଟ ସବୁ ଛାଡ଼ି।

ଜ ଜପିବା ଆମେ ରାମହରି

ଝ ଝରଣା ପାଣି ପିଇ କରି।

ଟ ଟପ ଟପ ଲୁହର ଧାର

ଠ ଠକଠକ ମନ୍ଦିର ତାର।

ଡ଼ ଡର ଭୟ ଛାଡି ଆସରେ

ଢ଼ ଢଳି ଯିବା ବିଭୂ ପୟରେ।

ତ ତରବର ଭାବେ ନଯାଅ

ଥ ଥଣ୍ଡା ପାନୀୟକୁ ନ ପିଅ।

ଦ ଦରକାର ବିନା ବାହାରେ

ଧ ଧାବମାନ ହୁଅ ନାହିଁରେ।

ନ ନଳବନ ଘେରା ପାହାଡ଼

ପ ପର୍ବତ ଉପରକୁ ଚଢ଼।

ଫ ଫଳ ଫୁଲ କର ସଂଗ୍ରହ

ବ ପୂଜିବା ହରିଙ୍କ ବିଗ୍ରହ।

ଭ ଭବରୁ ସଙ୍କଟ ଦୂରାଇ

ମ ମନୁଷ୍ୟ ଜାତିକୁ ବଞ୍ଚାଇ।

ଯ ଯମ କବଳରୁ ଉଦ୍ଧାରି

ର ରଖିବେ ନିଶ୍ଚୟ ଶ୍ରୀହରି।

ଳ ଲକ ଡାଉନ କର ଯାଇଁ

ୱ ୱତନ ଗଢି ନିଜପାଇଁ।

ଶ ଶଉଚ ହେବାରେ ନିରତେ

ଷ ଷଡ଼ବାହୁ ସାଜି ଜଗତେ।

ସ ସାର୍ଥକ କରି ଜୀବନକୁ

ହ ହଡ଼ପ କରି କରୋନାକୁ।

କ୍ଷ କ୍ଷମତା ବଳରେ ଆୟତ୍ତ

ଲ ଲହର କରିବା ଦୁରିତ।

ୟ ୟେହି କରୋନାଠୁ ଦୂରେ

    ରହିବା ଆସ ସଭିଏଁରେ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract