Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Deepak Kumar Bishoi

Inspirational Others Children

4.5  

Deepak Kumar Bishoi

Inspirational Others Children

କରନାହିଁ ଆତ୍ମହତ୍ୟା

କରନାହିଁ ଆତ୍ମହତ୍ୟା

2 mins
390



       

ଏ ଜୀବନ ବାପ ସୁଖ ଦୁଃଖ ଭରା ।

ହୁଅନାହିଁ କେବେ ତୁମେ ଆତ୍ମହରା ।


ସୁଖ ପରେ ଦୁଃଖ ଆସିବ ନିଶ୍ଚିୟ ।

ଏକି ନିୟତି ର ଦୃଢ ପରିଚୟ  ।


ତିନି ପ୍ରକାରରେ ଦୁଃଖ ଯେ ଆସଇ ।

ଦୁଃଖତ୍ରୟ ବୋଲି ବେଦ ଯେ ଭଣଇ ।


ଦୈବୀଶକ୍ତି ଯୋଗୁଁ ଯେଉଁ ଦୁଃଖ ଘଟେ ।

ଆଧିଦୈବିକ ହେ ସେହି ଦୁଃଖ ଅଟେ ।


ବନ୍ୟା ବାତ୍ୟା ଆଦି ଯେତେ ମହାମାରୀ ।

ଏ ଦୈବିକିଦୁଃଖ ସୁଖର ଆଇରି ।


ପଞ୍ଚ ମହାଭୁତ ଯେ ଦୁଃଖ ଦିଅନ୍ତି ।

ଆଧିଭୌତିକ ହେ ତାକୁ ହିଁ କୁହନ୍ତି ।


ବାୟୁ ଅଗ୍ନି ନଭ ଧରଣୀ ଉଦକ ।

ବ୍ୟାଧି ଦେଲେ କୁହ କଷଣ ଭୌତିକ ।


ଆତ୍ମା କୁ ଯୋ ଦୁଃଖ ବାଧଇ ପ୍ରବଳ ।

ଆଧ୍ୟାତ୍ମିକ ଦୁଃଖ କୁହନ୍ତି ସକଳ ।


ବିଶ୍ୱାସ ଘାତକ କଟୁ କଥା ଯଥା ।

ଆତ୍ମଦୁଃଖ ଦିଏ ଶରୀର କୁ ବ୍ୟଥା।


ଏହି ଦୁଃଖ ଅଟେ ସବୁଠାରୁ କଷ୍ଟ ।

ସହିଯାଅ କର ନାହିଁ ଆତ୍ମ ନଷ୍ଟ ।


ଏସବୁ ଦୁଃଖ ଯେ ଆସିବ ସତ୍ୱର ।

ସମ୍ମୁଖିନ ହେବୁ ନହୋଇ ଅଧିର ।


ଆତ୍ମହତ୍ୟା ନୁହଁ ତାରି ସମାଧାନ ।

ଦୁଃଖକୁ ଜିଣିଲେ ହୋଇବୁ ମହାନ ।


ଦୁଃଖ ମଣିଷ ର ବିକାଶ ସକାଶେ ।

ଦୁଃଖକୁ ଜିଣିଲେ ରହିବୁ ହରସେ ।


ସୁନାକୁ ପୋଡିଲେ ଚମକେ ଯେମନ୍ତେ ।

ଦୁଃଖପାଇ ଆତ୍ମା ଚମକେ ସେମନ୍ତେ ।


ଯେତେ ମୁନି ଋଷି ଜ୍ଞାନୀ ଗୁଣି ଜନ।

ଦୁଃଖରେ ସେମାନେ ହୋଇଲେ ମହାନ।


ଖରା ବର୍ଷା ଶୀତ ଖାଏ ଯେ ପଥର ।

ତଥାପି ସେ କେବେ ହୁଏନି ଅଧିର ।


ପଥର ଯେପରି ହୋଇବୁ ସମାଜେ ।

ତେବେତୁ ଆନନ୍ଦ ଭୋଗିବୁ ସହଜେ ।


ତେଣୁ ଦୁଃଖେ କେବେ ହୁଅନି ଅଧିର ।

ଦୁଖଃହିଁ ତୁମକୁ କରିବ ଅମର ।


ହସ ତରବାରେ ଦୁଃଖକୁ ନାଶିବୁ ।

ତେବେ ଯାଇ ତୁହି ଜଗତ ଜିଣିବୁ ।


ଆତ୍ମହତ୍ୟା ତୁହି କେବେନ କରିବୁ

ଶରୀର ନନାଶି ଦୁଃଖ କୁ ନାଶିବୁ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational