Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Manorama Mohanty

Tragedy

3  

Manorama Mohanty

Tragedy

କେମିତି ଭୁଲିବି

କେମିତି ଭୁଲିବି

1 min
311



ସତ ଚେଷ୍ଟା କରି ଭୁଲି ମୁଁ ପାରୁନି 

  ରୁଗଣ ହୃଦୟ ନେଇ 

ତୁମ କଥା ଆଜି ମନରେ ପଡିଲେ 

  ଅତୀତଟା ଉଠେ ଚେଇଁ |


କାନ୍ଦୁରା ଜୀବନେ ଅନେକ ଯନ୍ତ୍ରଣା 

   କାହାକୁ କହିବି ଡାକି 

ଫିକା ପଡିଛି ମୋ ସୁହାଗ ସିନ୍ଦୂର 

   ହସ ତ ଯାଇଛି ଶୁଖି |


କାନେ କାନେ କେତେ କହିଥିଲ କଥା 

   ସେ ସବୁ ଗୁମୁରି ଉଠେ 

ଚାଲିଗଲ ତୁମେ ପ୍ରୀତି ଘର ଭାଙ୍ଗି 

   (ମୁଁ )ରହିଗଲି ଅଧାବାଟେ |


ଅସହାୟ ଏଇ ଜୀବନ ପଥରେ 

  ଏକା ଏକା ଚାଲେ ମୁହିଁ 

ପଛକୁ ଚାହିଁଲେ ଶୂନ୍ୟ ପଦ ଚିହ୍ନ 

  କେହି ଜଣେ ଆଜି ନାହିଁ |


କହିବାର ଯେଉଁ କଥା କିଛି ଥିଲା 

  ରଖିଛି ଅନ୍ତରେ ଭରି 

ମନେ ପଡିଗଲେ ସେ ହଜିଲା ଦିନ 

  ଆଖି ଲୁହ ପଡେ ଝରି |


ତୁମେ ନାହଁ ବୋଲି ମନ ଅଙ୍ଗନରେ 

  ମଗନେ ଫୁଟୁନି ଫୁଲ 

ଶୀତଳ ପବନ ଭାସିଆସେ ହେଲେ 

  ଲାଗେ ମୋତେ ନିଆଁ ଝୁଲ |


ନିଃଶବ୍ଦ ରାତ୍ରିର ନିଃସଙ୍ଗ ପ୍ରହରେ 

  ଏବେ ବି ସେ ସ୍ମୃତି ଧରି 

ତୁହାଇ ତୁହାଇ କାନ୍ଦୁଛି କେମିତି 

  ଥରେ ଦେଖିଯାଅ ଫେରି |


ମୋ ସୁଖ ସପନ ସୁକୋମଳ ମନ 

  ଯାଏ ଚୁରମାର ହୋଇ 

ମୋର ହୋଇ ଆଉ କିଛି ବି ତ ନାହିଁ 

  ଖାଲି ହତାଶର ଛାଇ |


ପ୍ରତିଶୃତି ତୁମ ମିଥ୍ୟା ସ୍ୱପ୍ନ ଥିଲା 

  କାହିଁକି ଭାବିବି ମୁହିଁ 

ବଞ୍ଚିବା ପାଇଁ ମୁଁ ବଞ୍ଚିବି କେବଳ 

  ନିଜ ଲୁହ ନିଜେ ପିଇ |


ଦୂରରେ ଥାଇଣ ତୁମରି ପ୍ରେମକୁ  

  ରୋମନ୍ଥନ କରେ ମୁହିଁ 

ହୃଦୟ ନଈ ମୋ ଶୁଖିଲା ପଡିଛି 

  କାଚଧାର ପାଣି ନାହିଁ |


ଆଉ ନେବି ନାହିଁ ଚରମ ନିଷ୍ପତ୍ତି 

  ତୁମ ସହ ଭେଟ ପାଇଁ 

ମରଣ ନୁହଁଇ ଜୀବନ ଦର୍ଶନ 

  ଜୀଇଁବି ହାରିବି ନାହିଁ |


ପ୍ରେମ ହିଁ ଶାଶ୍ୱତ ପ୍ରଣୟ ପବିତ୍ର 

  ତା ସ୍ଥାନ ନେବ କି କିଏ 

ହୃଦୟ ଭିତରେ ତା ସ୍ଥାନ ସ୍ୱତନ୍ତ୍ର 

  ବୁଝି ବି ଅବୁଝା ହୁଏ |



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy