Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Goutam Mohanty

Abstract Drama Classics

3  

Goutam Mohanty

Abstract Drama Classics

ЁЯЩПЁЯМ╣ЁЯЩП рмЬрнЯ рморм╛ рмХрм╛рм│рнАЁЯЩПЁЯМ╣ЁЯЩП

ЁЯЩПЁЯМ╣ЁЯЩП рмЬрнЯ рморм╛ рмХрм╛рм│рнАЁЯЩПЁЯМ╣ЁЯЩП

1 min
260



рмдрнБрм╣рм┐ рморм╛' рмнрммрм╛рмирнА  рмдрнБрм╣рм┐ рморм╛' рм╢рм┐рммрм╛рмирнА

    рмдрнБрм╣рм┐ рморм╛' рмЬрмЧрмЬрнНрмЬрмирмирнАред

рмЪрм░рмгрнЗ рмкрнНрм░рмгрмдрнА   рмврм╛рм│рнЗ рмирм┐рмдрм┐ рмирм┐рмдрм┐

    рмдрнБрм╣рм┐ рморм╛ рмжрнБрмГрмЦ рм╣рм╛рм░рм┐рмгрнАредред

рмХрм░рнЗ рмЖрммрм╛рм╣рмирнА рмпрнЛрмбрм┐рммрнЗрмирм┐ рмкрм╛рмгрм┐

    рмЬрнАрммрми рмпрмирнНрмдрнНрм░рмгрм╛ рмпрнЗрмдрнЗред

рмХрнЗрм╣рм┐ рмирмЬрм╛рмгрм┐рм▓рнЗ рмдрнЛрмдрнЗрмХрм┐ рмЕрмЬрмгрм╛

   рморм╛рмЖ рмпрнЗ рмдрнБрм╣рм┐ рмЬрмЧрмдрнЗредред

рмкрм╛рмкрнАрмЩрнНрмХрм░ рмкрм╛рмк   рммрмврм┐рмЧрм▓рнЗ рморм╛рмд

   рмХрм╛рм│рнА рм░рнВрмк рмдрнБрм╣рм┐ рмзрм░рнБред

рмкрм╛рмкрнАрмЩрнНрмХрнБ рмирм┐рмкрм╛рмдрм┐    рм╕рм╛рмзрнБрмЩрнНрмХрнБ рмЙрмжрнНрмзрм╛рм░рм┐

    рм╕рмВрм╕рм╛рм░рмХрнБ рм░рмХрнНрм╖рм╛ рмХрм░рнБредред

рмжрнБрмирм┐рмЖрм░рнЗ рмкрм╛рмк, рмдрм╛рмк, рм╢рнЛрмХрмжрнБрмГрмЦ

    рммрмврм┐рмд рмЧрм▓рм╛рмгрм┐ рмнрм╛рм░рм┐ред

рмирм┐рмЕ рмЕрммрмдрм╛рм░   рмжрнБрмГрмЦ рм╢рнЛрмХ рм╣рм░

    рмЖрм╢рнНрм░рм╛ рмХрм░рм┐рмЫрм┐ рмдрнЛрм╣рм░рм┐ред

рмжрм┐рмЖрм▓рм┐' рмЙрмдрнНрм╕рмм     рмлрм┐рмХрм╛ рмкрмбрм┐рмЕрмЫрм┐

   рмормирнЗ рмирм╛рм╣рм┐рмБ рмХрм╛рм╣рм╛ рм╣рм░рнНрм╖ред

рмлрнБрмЯрм┐рммрмирм┐ рммрм╛рмг     рмЙрмдрнНрм╕рмм рмкрм╛рм│рми 

   рм╕рмдрнЗрмХрм┐ рм╣рнЛрмЗрмм рм╢рнЗрм╖редред

рморм╛рмдрм╛ рмЬрмЧрмжрморнНрммрм╛   рмдрнБрм╣рм┐ рморм╛" рмЕрморнНрммрм┐рмХрм╛

     рмдрнБрм╣рм┐ рм╢рм┐рммрмЩрнНрмХ рмШрм░рмгрнАред

рм╣рм░рм┐рмирм┐рмЕ рморм╛рмд    рмжрнБрмирм┐рмЖрм░рнБ рмпрнЗрмдрнЗ

   рмжрнБрмГрмЦ, рм╢рнЛрмХ, рмкрм╛рмк рмкрнБрмгрм┐редред



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract