Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Asish Ranjan Dash

Tragedy Inspirational

3  

Asish Ranjan Dash

Tragedy Inspirational

ଜୀବନର ସଂଘର୍ଷ

ଜୀବନର ସଂଘର୍ଷ

1 min
500


ସମୟର ସ୍ରୋତ ଅତି ନିରିଦୟ,

ଭାବି ଭବିଷ୍ୟତ ଲାଗେ ଭାରି ଭୟ ।

ବୁଡୁ ଥିବା ଲୋକ ସାହା କୁଟା ଖିଅ,

ଦଇବ ଦଉଡି ଯେଣେ ଟାଣି ନିଅ ।

ପଥର ହୃଦୟ କହନ୍ତି ସଭିଏଁ,

ପଛରେ ଅନେକ କାହାଣୀ ଯେ ଥାଏ ।

ଉଦାର ଲୋକଟି କିମ୍ପା ହେଲା ଏହା,

କାରଣ ଏହାର ସଭିଙ୍କୁ ଅକୁହା ।

ସରଳ ମନଟି ପାଏ ସଦା ଦୁଃଖ,

ସଦା ଚିନ୍ତା କରେ ସଭିଙ୍କର ସୁଖ ।

ବିଶ୍ୱାସ ମୂଳରେ ଥାଏ ଭଗବାନ,

ଏକଥା କେବେ ସେ ମନୁ ନ କରେ ଆନ ।

ଜିଣିବ ଦିନେ ସେ ଯୁଧ୍ୟ ଜୀବନର,

ହାରେନା କେବେ ହେଁ ମରି ସୁଦ୍ଧା ବୀର ।

ସଂଘର୍ଷ ବିନା ଏ ଜୀବନ ଅସାର,

ସଂଘର୍ଷ ହିଁ ତାର ଜୀବନ ଆଧାର।  



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy