Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

BULU BEHERA

Comedy Children

3  

BULU BEHERA

Comedy Children

ଦୁଇ କ ପଣକିଆ ଗୀତ

ଦୁଇ କ ପଣକିଆ ଗୀତ

1 min
209



      

         ଦୁଇ  ଏକେ  ଦୁଇ, 

      ଦେଖୁବୁ  ଆରେ  ଭାଇ  l


     ଦୁଇ  ଦୁଗୁଣେ  ଚାରି,

      ବିଲେଇ  ଚାଟୁଛି  କ୍ଷିରୀ  l


        ଦୁଇ  ତିରିକି  ଛଅ,

     ହାତରେ  ବାଡି଼କୁ  ଧଅ  l 


        ଦୁଇ  ଚଉକୁ  ଆଠ,

      ବିଲେଇକୁ  ଯାଇ  ପିଟ  l 


         ଦୁଇ ପଞ୍ଚl  ଦଶ,

      ବିଲେଇ  ହେଲା  ଶେଷ  l 


        ଦୁଇ ଷୋକୋ  ବାର,

      ବିଲେଇଟିକୁ  ତୁ '  ଧର  l


         ଦୁଇ  ସତା  ଚଉଦ,

       ଅଖାରେ  କର  ବନ୍ଦ  l


        ଦୁଇ  ଅଷ୍ଟl  ଷୋହଳ,

      ଚା'  ଫିଙ୍ଗିଦେବା  ଚଞ୍ଚଳ  l

 

        ଦୁଇ  ନୂଆଁ  ଅଠର,

     ପ୍ରାୟଶ୍ଚିତ  କର  ପାପର  l


       ଦୁଇ  ଦଶା  କୋଡିଏ,

    ବ୍ରାହ୍ମଣ  ଖୁଆ  ଯୋଡିଏ  l


  

  


Rate this content
Log in