Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ajit Kumar Raut

Abstract

4  

Ajit Kumar Raut

Abstract

ଦୀପାବଳୀ

ଦୀପାବଳୀ

1 min
268


( ରାଗ:- ଗୁଜ୍ଜରୀ ବା ଭାଗବତବାଣୀ )


ଅମାବାସ୍ୟା ଅନ୍ଧାର ରାତ୍ରି । ଆଣିବ କି ମନରେ ଭୀତି।।


ଦୀପାବଳୀର ଥିବ ଜ୍ୟୋତି। ଗାଁ ସହରେ ଦୀପାଳି ବତୀ।।


ଆଲୋକର ମାଳା ଘରରେ। ସଜ୍ଜିତ ଥିବା ଟି ଦୀପରେ।।


କାର୍ତ୍ତିକ ଅମାବାସ୍ୟା ପରା । ପ୍ରଜ୍ଜ୍ଵଳିତ ଦୀପରେ ଧରା।।


ସନାତନୀ  ପର୍ବ ଏହୁରେ । ପାଳିତ  ଭାରତବର୍ଷରେ।।


ଇତିହାସ ପରା  ପୁରୁଣା । ଦ୍ଵାପର ଯୁଗର ଘଟଣା ।।


ମାରିଲେ ଶ୍ରୀରାମ ରାବଣ । ପାପର ଭାରା ନିବାରଣ।।


ଅଯୋଧ୍ୟା ଫେରିଲେ ରାଘବ। ତାଙ୍କସ୍ବାଗତେ ଏହୁ ପର୍ବ।।


ବାଜିଲା ମୃଦଙ୍ଗ  କାହାଳୀ।ଜାଳିଲେ ଘରରେ ଦୀପାଳି।।


ଉତ୍ସାହିତ ଯେ ନର ନାରୀ ।ଗୁଞ୍ଜିଲା ଅଯୋଧ୍ୟାର ପୁରୀ।।


ଜଗତ  କର୍ତ୍ତାଙ୍କର  ପୁର । ଅଟନ୍ତି  ବ୍ରହ୍ମାଣ୍ଡ ଠାକୁର ।।


ଦ୍ଵାପର ଯୁଗରୁ ଜଡ଼ିତ  । ମହିମା ଅଟେ ତା ଅନନ୍ତ।।


ଅମୃତ କାଳ ଯେ ଆସିଛି । ରାମଙ୍କ  ମନ୍ଦିର  ବନୁଛି।।


ଅଟେ ବିଶାଳ ସେ ମନ୍ଦିର। ବିଶ୍ବରେ ନାହିଁ ତା ପ୍ରକାର।। 


ଜଳିବ ଲକ୍ଷ୍ୟ ଲକ୍ଷ ଦୀପ। ଜଳିବ ଦୀପାଳି ପ୍ରଦୀପ।।


ଏ ଛାର ଅଟେ ମୁଁ ଅଜ୍ଞାନୀ। ପାରିବି ଅବା କାହୁଁ ବର୍ଣ୍ଣି।।


ପର୍ବର ‌ ମହିମା  ଅପାର । ପ୍ରଭୁଙ୍କ ସ୍ବାଗତେ ପ୍ରଜାର।।




Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract