Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

DILIP KUMAR SAHOO

Tragedy

4.4  

DILIP KUMAR SAHOO

Tragedy

ଦେହଠାରୁ ବେଶି ମନର ଯନ୍ତ୍ରଣା

ଦେହଠାରୁ ବେଶି ମନର ଯନ୍ତ୍ରଣା

1 min
57



 

 ସାମାଜିକ ଦୂରତାରେ

 ସାମାଜିକ ପ୍ରାଣୀ

 କରୋଣା କାରଣେ ଲେଖା

 କରୁଣ କାହାଣୀ ।

 ସଟ୍ ଡାଉନ୍ ଲକ୍ ଡାଉନ୍

 କଣ୍ଟେନମେଣ୍ଟ ଜୋନ୍

 ହୁଲୁସ୍ତୁଲ୍ ହଟଷ୍ପଟ

 କ୍ବେରଣ୍ଟାଇନ୍ ହୋମ୍ ।

 କଟକଣା କରୁଅଛି

 ଏବେ ବାଟବଣା

 କିଏ ଭଲ କିଏ ଭେଲ

 ହେଉନାହିଁ ଜଣା ।

ସଂକ୍ରମିତ ହେଲେ କଷ୍ଟ

 ନିସଙ୍ଗ ଜୀବନ  

 ନିସଙ୍ଗେ ରହିବେ ପୁଣି

 ଆତ୍ମୀୟ ସ୍ବଜନ ।

 ପ୍ରିୟ ପରିଜନ ପାସେ 

 ପସିବେନି କେହି

 ଛୁଇଁଦେଲେ କରୋଣା ତ

 ଆସେପରା ଡେଇଁ ।

 ଅଛୁଆଁ, ରୋଗୀ ର ଶବ

 ରୋଗୀ ସେବା ମନା

 ଦେହଠାରୁ ବଳିଯାଏ

 ମନର ଯନ୍ତ୍ରଣା ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy