Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Balaram Barik

Comedy

3  

Balaram Barik

Comedy

ЁЯШмCO-VID * *рмХрнЛ-рмнрм┐рмбрнНтШ║я╕П

ЁЯШмCO-VID * *рмХрнЛ-рмнрм┐рмбрнНтШ║я╕П

1 min
248


рмЖрмЦрнБ рммрм╛рм░рм┐ рмЦрм╕ рмЦрм╕

рмпрм╛рмжрнБрм░рм╛ рмбрм╛рмХрнБрмЫрм┐ рмпрм╛рмжрнБрмЖрмгрм┐рмХрнБ 

рм░рморнНрмкрм╛ рм░рморнНрмкрм┐ рм╣рнЗрммрм╛ рмЖрм╕ред

рмнрнЛрмЯрм░рнЗ рмЖрм╕ рмЖрмо рм░рм╛рм▓рм┐рм░рнЗ рммрм╕ред


рмдрнБ рмд рморнБрмдрнБрм░рнА рморнБрмБ рммрм┐ рморнБрмдрнБрм░рнА

рм╣рнЗрмБрм╕ рмХрм╛рм╣рм┐рмБ рмкрм╛рмЗрмБ рмзрнЛрмЗрммрм╛ ...

рмЪрм╛рм▓ рм╣рнЗрмБрм╕рмХрнБ рмжрнБрм╣рнЗрмБ рморм┐рм╢рм┐ рмнрм┐рмЬрнЗрмЗрммрм╛ред

рмЬрмирмдрм╛ рммрм╛рмкрнБрмбрм╛ рм╕рм╣рмЬрнЗ рммрм╛рмЙрм│рм╛

рмдрм╛рмЩрнНрмХрнБ рмкрнЛрм│рнБрм╣рм░рнЗ рморм╛рмбрм┐ рммрм╕рм┐рммрм╛ред


рмХрм┐рмП рм▓рмгрнНрмарми рмжрнЗрмЦрм╛рмЗ рмжрнЗрм▓рм╛

рмХрм┐рмП рморм╛рмЧрмгрм╛ рмЯрнАрмХрм╛ рмкрнНрм░рмдрм┐рм╢рнГрмдрм┐ рмжрнЗрм▓рм╛

рмХрм┐рмП рмкрнБрмгрм┐ рмкрмирнНрмжрм░ рм▓рмХрнНрм╖ рмжрнЗрмм рмХрм╣рм┐рм▓рм╛

рм░рм╛рмзрнБ рморм╛рм╕рнНрмХрмХрнБ рмЦрнЛрм▓рм┐ рмлрм┐рмЩрнНрмЧрм┐ рмжрнЗрм▓рм╛

рмХрм╣рм┐рм▓рм╛ рм╢рм│рм╛ рм▓рм╛рмЧрм┐рмЫрм┐ рмПрмарм┐ рмЧрнЛрмЯрнЗ рмкрм╛рм▓рм╛ред


рмпрнЗрмЙрмБ рмкрнЛрм▓рм┐рм╕ рмХрм░рм┐рмерм┐рм▓рм╛ рморнЛ рмкрмЫ рмирм╛рм▓рм┐ред

рмПрммрнЗ рмХрм╣рнБрмЫрм┐ рмЖрм╕рмирнЗ рммрм╕рмирнНрмдрнБ рммрнЛрм▓рм┐ред

рм╕рм╛рм░ рмпрнЗрмдрнЗрммрнЗрм│рнЗ рмормЮрнНрмЪрм░рнЗ рмЪрмврм╝рм┐рммрнЗ 

рмЬрнЯ рмЬрнЯ рмЧрм╛рмЗрмм рмнрнЛрмХрм┐рм▓рм╛ рмкрм╛рмЯрм┐рмХрнБ рморнЗрм▓рм┐ред



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Comedy