Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Baibasuta NAIK

Tragedy

3  

Baibasuta NAIK

Tragedy

ବିରହ ଜ୍ୱାଳା

ବିରହ ଜ୍ୱାଳା

1 min
201


କାହାକୁ ସେ କହିବ ?

କିଏ ଅବା ବୁଝିବ ତା' ହୃଦୟ ବେଦନା,

କିଏ ଶୁଣିବ ତା' ଦୁଃଖ ଭରା କାହାଣୀ । 

ଯାହାକୁ ସେ ନିଜଠୁ ବି ନିଜର ଭାବିଥିଲା

ସେ ତ ଛାଡ଼ି କରିଦେଲା ସାତପର ।

କଣ ଆଉ ସେ କରିବ ? 

ତାକୁ ପରା ଉପହାର ମିଳିଛି

ତା ' ପ୍ରିୟ ବ୍ୟକ୍ତି ଠାରୁ ପ୍ରତାରଣାର । 

ପ୍ରେମର ଚଲା ପଥରେ ଚାଲୁ ଚାଲୁ

ପାଦରେ କଣ୍ଟା ଫୁଟିବ

ସେ କଥା କଣ ଜଣାଥିଲା !

ନା ଥିଲା ହଜେଇବାର ଭୟ,

ନା ଥିଲା ପାଇବାର ଆଶା

ହସଖୁସରେ କାଟୁଥିଲା ତା' ଦିନ;

କେମିତି ସେ ପଡ଼ିଗଲା ପ୍ରେମରେ ।

ତା' ଆଖୁରୁ ଝରେ ଆଜି ରକ୍ତର ଲୋତକ

ହୃଦୟ ତାର ହୋଇଛି ଖଣ୍ଡବିଖଣ୍ଡିତ, 

ଦେଖୁବା ବା ବୁଝିବା ପାଇଁ କେହି ନାହିଁ ପାଖରେ;

ଅନ୍ତରେ ଓ ବାହାରେ କେବଳ ଏକା ହିଁ ଏକା ।

କାହା ପାଇଁ ଆଉ ବଞ୍ଚିବ

କେଉଁ ଆଶା ଓ ଭରସା ନେଇଁ ବଞ୍ଚିବ

ବିରହ ଜ୍ବାଲା ରେ ଜଳିଜଳି

ତାକୁ ସଂସାର ଲାଗେ ବିଷାଦମୟ ।


                


Rate this content
Log in