Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ekta Singh

Tragedy Others

3.8  

Ekta Singh

Tragedy Others

ये कैसा इंसाफ है ?

ये कैसा इंसाफ है ?

1 min
23.5K


ये अंधेरी रात सा है कुछ साफ नजर नही आता !

न्याय का एक दीया जला तो आशावाद हिलोरें लेने लगा कि शायद अब सब कुछ ठीक हो जाएगा !

लेकिन दूसरे पल ही अंधेरा और बढा, रोशनी कम हो गई, उम्मीदें खत्म हो गईं !

अब इस घोर अंधेरे को मिटाने वाला दीया कहीं जलता नजर नहीं आता !


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Tragedy