Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

V. Aaradhyaa

Comedy

4  

V. Aaradhyaa

Comedy

पड़ोसी से पूछो

पड़ोसी से पूछो

1 min
405


सबसे उत्तम सबसे सत्यम

होता अपना पड़ोसी धर्म,

तकलीफ हमारी बहुत बढ़ जाती

ज़ब हमारे पड़ोसी होते सुखम!


उनके घर जो नया आए टी.वी

शोर मचाए शर्मा जी की बीवी,

गुप्ताइन दिखती क्यों कम उम्र की

झाँके पड़ोसन खोलकर खिड़की!


ठकुराइन के हैँ सारे जेवर नकली

महरी ने की पंडिताइन की चुगली,

सज धजकर मिसेज़ सिँह निकली

आह भरती सब देख कमर पतली!

हम तो भैया बोलते हैँ बहुत कम

चुपचाप बैठ देखते दृश्य मनोरम!



Rate this content
Log in