Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

सतीश मापतपुरी

Inspirational

2  

सतीश मापतपुरी

Inspirational

नशा

नशा

1 min
130


करना है नशा अगर तो प्यार का नशा करो।

देश  की आजादी औ बहार  का नशा करो।


देश की उम्मीद तुम तुम्हीं वतन की  जान हो।

ऐ कली संभल जरा तुम्हीं चमन की शान हो।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational