Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prabhavna Jain

Abstract

5.0  

Prabhavna Jain

Abstract

कलम छबीली

कलम छबीली

1 min
195


कलम छबीली

लेखिका कलम से

तू तो है कलम छबीली

और में नौसिखिया अलबेली

कहने को तो बहुत है साथी

पर शब्द अभी अठकेले हैं।


मन करता है हर बात को भर दूँ

मन में उमड़े सैलाब को घर दूँ

चाहत की हर सांस हंसी है

कहने को हर बात नई है।


मन पंछी तू सांझ है इसकी

दिल धड़के आवाज तू इसकी

लब्ज मेरे तू शान है इनकी ।

मेरे ऐहसासों की पहचान सी दिखती

ए मेरी प्यारी सी सहेली

तू तो है कलम छबीली

और में नौसिखिया अलबेली।


Rate this content
Log in

More hindi poem from Prabhavna Jain