Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Richa Goswami

Inspirational

4.5  

Richa Goswami

Inspirational

कैसे जिए शांति से

कैसे जिए शांति से

1 min
351


जब नहीं है स्वच्छ वातावरण

तब कैसे जिए शांति से

जब नहीं है पेड़ - पौधे ना शुद्ध वायु

तब कैसे जिए शांति से।


हर तरफ धोखा, नफरत और जलन

तब कैसे जिए शांति से

जब मानवता है शर्मसार और दानवता


फल - फूल रही तब कैसे जिए शांति से

जब कन्या भ्रूण का हो रहा तिरस्कार

तब कैसे जिए शांति से।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational