Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Jenish Thakkar

Tragedy

3  

Jenish Thakkar

Tragedy

गलती करदी मैने

गलती करदी मैने

1 min
235


तुझसे प्यार किया था मैंने ऐतबार करके गलती करदी मैने

तेरे प्यार में पागल हूं मैं ये इकरार करके गलती करदी मैने


मैरा सबकुछ दिया तुझ को खुद को खो के गलती करदी मैने

तैरी हर कड़वी बात को मीठी समझ कर गलती करदी मैने


तुझे उदास देख हर बार रोता था इतना प्यार करके गलती करदी मैने

तेरे हर झूठ पे विश्वास किया इतना भोला बनके गलती करदी मैने


तेरा हर अपमान अमृत समझ पी गया ये जहर निगल के गलती करदी मैने

तैरी हर खुशी को मंझिल मानी मैने इस राह चल के गलती करदी मैने


तुझे सब सच बताया मेरा यूं निर्वस्त्र होकर गलती करदी मैने

मेरे प्यार का जवाब धोखे से दे कर आखरी गलती करदी तुमने।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Tragedy