Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

DINESH KUMAR KEER

Abstract

3  

DINESH KUMAR KEER

Abstract

धोखा...

धोखा...

1 min
208



जिंदगी ने इतने धोखे दिए हैं 

की यकीन करने में डर लगता है 

दिल बहुत कमज़ोर है हमारा 

ये कहीं फिर से टूट न जाए 

ये दुनियां अपना बना के दगा देती है

कहीं फिर से भरोसा टूट न जाए 

हमने रस्में उल्फत में सभी से 

वफ़ा की सिला बेवफाई 

कहीं फिर से मेरे नसीब में न आए 

बड़ी मुश्किल से समेटा है 

हमने खुद को कहीं एक बार फिर हम

शीशे की तरह टूट के बिखर न जाए... 


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract