Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

चेतना प्रकाश चितेरी , प्रयागराज

Inspirational

3  

चेतना प्रकाश चितेरी , प्रयागराज

Inspirational

चेतना प्रकाश का महत्व

चेतना प्रकाश का महत्व

1 min
147



आख़िर क्या कमी है , 

अंधेरे में ही चेतना प्रकाश का महत्व है।


तुम स्वयं से मार्ग चुनो !

जिंदगी के सफर में टेढ़ी - मेढ़ी पगडंडियाँ बहुत हैं, 


जीवन के अनुभवों से तुम्हें स्वयं से तय करना होगा ! 

कौन - सा पथ हमारे लिए उत्तम है।



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational