Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Shyam Kunvar Bharti

Abstract

3  

Shyam Kunvar Bharti

Abstract

भोजपुरी शिव भजन -बेड़ा पार हो जईहे

भोजपुरी शिव भजन -बेड़ा पार हो जईहे

1 min
364


सईया सावन में चढ़ावा भोला जलवा हो

तोहरो बेड़ा पार हो जईहे

बनिके कवरिया चला पैदल देवघर धमवा हो

तोहरों सुखी संसार हो जईहे


देवघर नगरीया बाबा बैजु बिराजेले 

देले वरदान भोला लगावा आफ्न मनवा हो

जीवन उजियार हो जइहे


कंधवा कवरिया धरी नारा बोलबम लगईहा

भोला मनवा ध्यान कइके जलवा चढ़ईहा हो

नईया तोहरों पार हो जईहे 

तोहरों कर्जा उद्धार हो जईहे

 

ख़र्चा औरी भाड़ा सइया ले अइली नईहरवा

बोलबम बोल सइया चला बाबा दुअरवा हो

सईया सावन में चढ़ावा भोला जलवा हो तो

हरो बेड़ा पार हो जईहे



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract