Shyam Kunvar Bharti

Inspirational

4  

Shyam Kunvar Bharti

Inspirational

भोजपुरी देश भक्ति होली - पीय तू फगुनवा मे

भोजपुरी देश भक्ति होली - पीय तू फगुनवा मे

1 min
446


काहे नाही आईला पिया तू फगुनवा मे ।

मनवा लागे नाही ना पिया मोर फगुनवा मे ।


तू त हउआ फौजी सिमवा ललकारेला ।

देश दुशमनवा के चुनी चुनी मारेला ।

पिया केकरा संगवा ना खेलब होली अंगनवा मे ।

मनवा लागे नाही ना पिया मोर फगुनवा मे ।


सुनी के दहाड़ तोहार बैरी सियार जस कापेंले ।

पार नाही पावे तोहसे आपन जान लेके भांगेले ।

हमके गुमान तोहरो रहे डर दुशमनवा मे ।

मनवा लागे नाही ना पिया मोर फगुनवा मे |

 

जब होरी खेले देशवा अबीर औरी रंगवा से ।

होरी खेले पिया सिमवा बैरी खुनवा से ।

ठाढ़ रइहा सिमवा लगईहा दगीया ना तिरंगवा मे ।

मनवा लागे नाही ना पिया मोर फगुनवा मे ।


बजर पड़ो अगिया लागो आतंकी घुसपैठीयन के ।

होलिया खेलिहा खुनवा बैरी चीन नसपिटिया से 

रही रही ज़ोर मारे ना खुनवा बदनवा मे ।

मनवा लागे नाही ना पिया मोर फगुनवा मे ।



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational