Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sourabh Nema

Abstract

4.8  

Sourabh Nema

Abstract

बेगुनाह

बेगुनाह

1 min
368


मेरे हिस्से का सच क्या बताया किसी ने 

क्या झूट का पर्दा हटाया किसी ने। 


कानून को समझना भी दीया तले अँधेरे जैसा है 

जो दिखाई न दिया क्या वहा आइना दिखाया किसी ने। 


सब आस पास ही था बस समझने की बात है 

जो किया वह न मैंने जताया, न ही बताया किसी ने।


खुदा न करे की मेरे ज़रुरत पड़े तुम सभी को

बस मेरा नाम ले ले न गर सताया किसी ने। 


यार ये कानून अँधा है ये सब ने बताया 

पर इसे अंधा बनाया किसने ये नहीं बताया किसी ने ? 


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract