Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sulata Das

Abstract Inspirational

3.5  

Sulata Das

Abstract Inspirational

করোণা

করোণা

1 min
208


   ওহে ভাই করোণ!-        দেখে অসহায় মানুষের এতো কষ্ট,    হয়না কি তোমার এতটুকু করুণা!!

       দোহাই তোমার ভাই-

   নিরীহ জনজাতিরে আর তুমি মেরো না।


   হন্য হয়ে বিশ্ব জনতা,

        বুঝেছে তোমার অপরিসীম ক্ষমতা। 

   এবার দেখিয়ে তোমার মমতা

        বাঁচাও মানব সভ্যতা।



Rate this content
Log in