Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Taniya Banarjee

Abstract

2.5  

Taniya Banarjee

Abstract

ধোঁয়া

ধোঁয়া

1 min
672


শরীর বেয়ে নেমে আসছে বিষন্নতা ,            তীব্র অন্ধকার !                                                    একঝাঁক দাঁড়কাক খুঁটে খাচ্ছে  রসদ!         দিকে দিকে পর্ণমোচী স্লোগান সমূহ ,        অথচ কি আশ্চর্য্য!এখনো...              মাথার মধ্যে চলছে শব্দের খেলা ;              ওড়ে বেলুন রাশি রাশি ,                   একবুক সুনীল প্রান্তর ,                  পক্ষীরাজ ছোটে ........   দিক শূন্য  পুর ,      তোমার আমার লাল নীল সংসার। 


Rate this content
Log in

Similar bengali poem from Abstract