Bastab Sahu

Romance

4.5  

Bastab Sahu

Romance

ЁЯТРЁЯдЧрмЫрнЛрмЯ рмПрмХ рмкрнНрм░рнЗрмоЁЯдЧЁЯТР

ЁЯТРЁЯдЧрмЫрнЛрмЯ рмПрмХ рмкрнНрм░рнЗрмоЁЯдЧЁЯТР

2 mins
413



рммрм╣рнБ рмкрнБрм░рнБрмгрм╛ рмХрмерм╛ рмЯрм┐рмП. 


рм╣рмБ рм╣рмБ рм╕рнЗрмЗ рм╕рм┐рмбрм╝рм┐ рмЖрмЙ рмкрнЗ-рмлрнЛрми рмпрморм╛рмирм╛рм░ рмХрмерм╛.


рморм┐рм▓рм┐ рмжрнЛрмХрм╛рмирм░рнЗ рммрм╕рм┐рм▓рнЗ рморм╣рм╛рмкрм╛рмдрнНрм░рнЗ рм╕рммрнБрммрнЗрм│рнЗ рмЪрм┐рмбрмирнНрмдрм┐. рммрмврм╝рм┐рм▓рм╛ рмЭрм┐рмЕрмЯрм╛ рмХрмгрмкрм╛рмЗрмБ рмПрморм┐рмдрм┐ рмжрм╛рмгрнНрмбрм░рнЗ рммрм╕рм┐рмм. рморнБрмБ рмирм╛рм╣рм┐рмБ рморм╛рмирнЗ рмжрнЛрмХрм╛рми рммрмирнНрмж рм░рм╣рм┐рмм. рмжрм░рмХрм╛рм░ рмирм╛рм╣рм┐рмБ рморнЛ рммрнЗрмкрм╛рм░. рмХрмг рмкрм╛рмЗрмБ рммрмврм╝рм┐рм▓рм╛ рмЭрм┐рмЕрмЯрм┐рмХрнБ рмжрм╛рмгрнНрмбрм░рнЗ рммрм╕рнЗрмЗ рмЖрмЦрм┐рм╕рнЗрмХрм╛ рмХрм░рм┐рммрм┐ рм▓рнЛрмХрмЩрнНрмХрм░. рм░рм╛рмЧрм┐ рмпрм╛рмЗ рморм┐рм▓рм┐ рммрнЛрмЙрмХрнБ рмЧрм╛рм│рм┐ рмХрм░рмирнНрмдрм┐. 

рм╣рнЗрм▓рнЗ рморм┐рм▓рм┐ рмХрм┐рмирнНрмдрнБ рмпрморм╛ рморм╛рмирнЗрмирм╛. рмпрнМрммрмирм░ рм╕рнЗрмЗ рмирнАрм│ рмЖрмХрм╛рм╢рм░рнЗ рмЙрмбрм┐рммрм╛рмХрнБ рмкрнНрм░рм╕рнНрмдрнБрмд рм╣рнЗрмЙрмерм╛рмП.рмжрнЗрмЦрм┐рммрм╛рмХрнБ рм╢рм╛рммрнЗрмирм┐ рм╣рнЗрм▓рнЗ рмЧрмармирмЯрм╛ рм╕рнБрмирнНрмжрм░ рмпрнЗ. рмЖрмЬрм┐рмХрм╛рм▓рм┐ рмд рмЧрнЛрм░рм╛ рмЪрмормбрм╝рм╛рм░ рммрнЗрм╢рм┐ рмЪрм╛рм╣рм┐рмжрм╛.рм╕рм╛рммрнЗрмирм┐ рмЭрм┐рмЕрмЩрнНрмХрнБ рмХрм┐рмП рмкрмЪрм╛рм░рнЗ ? рмХрм▓рнЗрмЬрм░рнЗ рмдрм╛рм░ рм╕рммрнБ рм╕рм╛рмЩрнНрмЧрморм╛рмирмЩрнНрмХрм░ рммрнЯрмлрнНрм░рнЗрмгрнНрмб . рм╣рнЗрм▓рнЗ рморм┐рм▓рм┐рмХрнБ рмХрнЗрммрнЗ рм╣рнЗрм▓рнЗ рмХрнЗрм╣рм┐ рмЖрмЦрм┐ рмЙрмарнЗрмЗ рмЕрмирнЗрмЗрмирм╛рм╣рм╛рмирнНрмдрм┐. рммрмврм╝рм┐рм▓рм╛ рмпрнМрммрмирм░рнЗ рнЯрм╛рмарнБ рммрм╛ рмЕрмзрм┐рмХрм╛ рмХрм╖рнНрмЯ рмХрмг рм╣рнЗрмЗ рмкрм╛рм░рнЗ. 


рмжрм┐рмирнЗ рмЦрм░рм╛рммрнЗрм│рнЗ рмжрнЛрмХрм╛рми рммрмирнНрмжрмерм╛рмП. рмХрнЗрм╣рм┐ рмЬрмгрнЗ рм╕рм╛рмЗрмХрнЗрм▓ рммрнЗрм▓ рморм╛рм░рнБрмерм┐рм▓рм╛ рмЖрмЙ рмХрм╣рнБрмерм┐рм▓рм╛... рмжрнЛрмХрм╛рми рмЦрнЛрм▓рм╛ рмЕрмЫрм┐ рмХрм┐


рморм┐рм▓рм┐рммрнЛрмЙ рмормирм╛ рмХрм░рнБ рмХрм░рнБ рморм┐рм▓рм┐ рмШрм░ рмнрм┐рмдрм░ рмЖрмбрнБ рмбрм╛рмХ рмЫрм╛рмбрм┐рм▓рм╛ рм╣рмБ.... рмЕрмЫрм┐ рмХрмг рмжрм░рмХрм╛рм░ рмХрнЗрм╕рнЗрмЯ рмирнЗрмм рмХрм┐ рмлрнЛрми рмХрм░рм┐рмм


рмЙрмдрнНрмдрм░ рмирмкрм╛рмЗ рмнрм┐рмдрм░ рмкрмЯрнБ рмжрнЛрмХрм╛рмирм░ рмХрммрм╛рмЯ рмЦрнЛрм▓рм┐рм▓рм╛, рм╕рнЗрмкрмЯрнЗ рммрнЛрмЙ рм╣рнБрм░рм┐ рмЫрм╛рмбрнБрмерм╛рмП рммрм╛рмкрм╛ рм░рм╛рмЧрнБрмЫрмирнНрмдрм┐ рмдрнБ рмХрм╛рмЗрмБ рмХрмерм╛ рморм╛рмирнБрмирнБ рмХрм╣рм┐рм▓рнБ рм╕рнЗ рмд рмирм╛рм╣рм╛рмирнНрмдрм┐ рмпрм┐рмП рмЖрм╕рм┐рмЫрм┐ рмдрм╛рмХрнБ рмлрнЗрм░рнЗрмЗ рмжрнЗрм▓рнЗ рм╣рнЗрммрмирм┐


рмнрм╛рмЗрмирм╛ рмХрмг рмПрморм┐рмдрм┐ рмЕрмирнЗрмЗрмЫ рмХрмг рмжрм░рмХрм╛рм░ рмХрм╣рнБрми


рм╕рм╛рмЗрмХрнЗрм▓рм░рнБ рмУрм▓рм╣рнЗрмЗрмкрмбрм┐ рмкрм┐рм▓рм╛рмЯрм┐ рммрнНрнЯрм╕рнНрмд рм╣рнЛрмЗ рмХрм╣рм┐рм▓рм╛ рмирм╛рмЗрмБ рмПрморм┐рмдрм┐ рм░рм╛рмЧрм┐рмХрм┐ рмХрм╛рмЗрмБ рмкрмЪрм╛рм░рнБрмЫ рморнБрмБ рмд рм╕рм┐рмбрм╝рм┐ рмХрнЗрм╕рнЗрмЯ рмирнЗрммрм╛рмХрнБ рмЖрм╕рм┐рмерм┐рм▓рм┐

рморнБрмгрнНрмбрм░рнЗ рм▓рм╛рм▓рм┐ рмХрнЗрмк, рмЖрмЙ рм╣рм┐рм░рнЛ рмХрмВрмкрм╛рмирнАрм░ рмЧрнЛрмЯрм┐рмП рм╖рнНрмЯрм╛рмЗрм▓рм┐рм╖рнНрмЯ рм╕рм╛рмЗрмХрнЗрм▓. рм╕рм┐рмзрм╛ рм╕рм╛рмзрм╛ рм▓рм╛рмЧрнБрмерм┐рм▓рм╛ рмкрм┐рм▓рм╛рмЯрм┐ , рморм┐рм▓рм┐рм░ 

рмзрмормХрм░рнЗ рмбрм░рм┐рмпрм╛рмЗ рмдрм╛ рморнБрм╣рмБрм░рнБ рммрм╛рм╣рм╛рм░рм┐рмкрнЬрм┐рм▓рм╛


рмЖрмЗ рм▓рнЛрмн рмЙ


рморм┐рм▓рм┐ рм░рм╛рмЧрм┐ рмпрм╛рмЗ рмжрм╛рмирнНрмд рмХрмбрмормб рмХрм░рм┐ рмХрм╣рм┐рм▓рм╛ рм╣рнЗ рмЕрмнрмжрнНрм░, рмХрмг рмХрм╣рм┐рм▓


рмкрм┐рм▓рм╛рмЯрм┐ рмЙрмдрнНрмдрм░рм░рнЗ рмХрм╣рм┐рм▓рм╛ рмХрм╣рм┐рм▓рм┐ рмкрм╛ рмЖрмЗ рм▓рнЛрмн рмЙ


рморм┐рм▓рм┐ рмжрнБрмЗ рм╕рнЗрмХрнЗрмгрнНрмб рмкрм╛рмЗрмБ рмирм┐рм░рмм рм░рм╣рм┐рм▓рм╛. рмЖрмЙ рм╕рнЗрмЗ рмкрм┐рм▓рм╛рмЯрм┐рм░ рмЖрмЦрм┐рм░рнЗ рмЖрмЦрм┐ рморм┐рм╢рнЗрмЗ рмнрм╛рммрм┐рммрм╛рмХрнБ рм▓рм╛рмЧрм┐рм▓рм╛ рм╕рмдрм░рнЗ рмдрм╛ рм╕рнМрмирнНрмжрм░рнНрмпрнНрнЯ рмХрмг рмЖрмЬрм┐ рм╕рм╛рм░рнНрмермХ рм╣рнЗрм▓рм╛, рмирм╛ рмдрм╛ рм╕рнМрмирнНрмжрм░рнНрмпрнНрнЯрм░ рмкрнВрмЬрм╛рм░рнА рмЖрмЬрм┐ рмпрм╛рмП рмдрм╛рмХрнБ рморм┐рм│рм┐ рмирмерм┐рм▓рм╛, рмХрмг рм╕рнЗ рм╕рмдрм░рнЗ рмПрмдрнЗ рм╕рнБрмирнНрмжрм░ рмдрм╛рмХрнБ рмжрнЗрмЦрнБ рмжрнЗрмЦрнБ рм╕рнЗрмЗ рмкрм┐рм▓рм╛рмЯрм┐ рмдрм╛ рмкрнНрм░рнЗрморм░рнЗ рмкрмбрм┐рмЧрм▓рм╛.. рммрнБрмбрм┐рммрм╛рмХрнБ рммрм╕рм┐рмерм┐рм▓рм╛ рм╕рнЗ рмнрм╛рммрмирм╛рм░рнЗ.


рмнрм╛рммрмирм╛рм░ рмврнЗрмЙрмХрнБ рмнрм╛рмЩрнНрмЧрм┐ рмкрм┐рм▓рм╛рмЯрм┐ рмХрм╣рм┐рм▓рм╛ рмЖрм░рнЗ рмдрморнЗ рмПрморм┐рмдрм┐ рмХрмг рмЕрмирнЗрмЗрмЫ


рмХрм╣рм┐рм▓рм┐ рмкрм╛ рмЕрмирнБрмнрммрм░ рмирнВрмЖ рмлрм┐рм▓рнНрмо рмЖрмЗ рм▓рмн рмЙ рмжрнЗрммрм╛рмХрнБ


 рморм┐рм▓рм┐ рмлрнЗрм░рм┐рмЖрм╕рм┐рмерм┐рм▓рм╛, рмкрнБрмгрм┐рмерм░рнЗ рмдрм╛ рм╕рмЬрнАрмм рмжрнБрмирм┐рмЖрмХрнБ. рм░рм╛рмЧрмдрмормдрмо рм╣рнЛрмЗ рмХрм╣рм┐рм▓рм╛ рм╣рнЗрмЗ рмзрм░ рмдрмо рмХрнЗрм╕рнЗрмЯ рмЖрмЙ рмкрмЪрм╛рм╢ рмЯрмЩрнНрмХрм╛ рмжрм┐рмЕ.

 

рмЕрм░рнЗ рмПрмдрнЗ рм░рм╛рмЧрнБрмЫ рмХрмг рмкрм╛рмЗрмБ рмдрморнЗ рммрм┐ рмХрм╣рнБрми рм╣рнЗрмЗ рмирм┐рмЕ "рмЖрмЗ рм▓рнЛрмн рмЙ " рммрнЛрм▓рм┐ рмкрм┐рм▓рм╛рмЯрм┐ рм╣рм╕рм░рнЗ рмнрм░рм┐рм░рм╣рм┐рмерм┐рм▓рм╛ рмжрнБрм╖рнНрмЯрм╛рморм┐ рмЕрмирнНрмжрм╛рмЬ. рм╕рмдрнЗ рмпрнЗрморм┐рмдрм┐ рмкрнНрм░рмермо рмжрнЗрмЦрм╛рм░рнЗ рморм┐рм▓рм┐рмХрнБ рм╕рнЗ рм╕рмдрм╕рмдрм┐рмХрм╛ "рмЖрмЗ рм▓рнЛрмн рмЙ" рмХрм╣рнБрмерм┐рм▓рм╛,рмЖрмЙ рмХрнЗрм╕рнЗрмЯ рмерм┐рм▓рм╛ рмЦрм╛рм▓рм┐ рммрм╛рм╣рм╛рмирм╛. 


рморм┐рм▓рм┐ рм╣рм╛рмдрмХрнБ рмкрмЪрм╛рм╢ рмЯрмЩрнНрмХрм╛ рммрнЭрнЗрмЗ рмжрнЗрмЙ рмжрнЗрмЙ рмкрм┐рм▓рм╛рмЯрм┐ рмХрм╣рм┐рм▓рм╛ .. рмЬрм╛рмгрм┐рмЫ рмдрморнЗ рм░рм╛рмЧрм┐рм▓рнЗ рмХрм┐рмирнНрмдрнБ рммрм╣рнБрмд рм╕рнБрмирнНрмжрм░ рм▓рм╛рмЧрнБрмЫ. 

рмдрморнЗ рмХрм▓рнЗрмЬ рмпрм┐рммрм╛ рмжрм┐рмирмарнБ рморнБрмБ рмдрмормХрнБ рмжрнЗрмЦрнБрмЫрм┐ рм╣рнЗрм▓рнЗ рмдрморнЗ рмПрмдрнЗ рм░рм╛рмЧрм┐ ... рммрм╛рмк рм░рнЗ рммрм╛рмЖрмЖрмк. 


рморм┐рм▓рм┐рм░ рморнБрм╣рмБ рм░рнЗ рм░рм╛рмЧ рморм┐рм╢рм╛ рм▓рм╛рмЬ . рмкрнБрмгрм┐ рмерм░рнЗ рмжрм╛рмирнНрмд рмХрмбрмормб рмХрм░рм┐ рмХрм╣рм┐рм▓рм╛.. рмдрморм░ рммрм╣рнБрмд рм╕рм╛рм╣рм╕ рммрнБрмЭрм┐рм▓. рмХрнЛрмЙрмарм┐ рмдрмо рмШрм░ рмХрм╣рм┐рм▓.. рм░рнБрм╣ рморнБрмБ рммрм╛рмкрм╛рмЩрнНрмХрнБ рмХрм╣рм┐рммрм┐. 


рмЬрнЛрм░рм░рнЗ рм╕рм╛рмЗрмХрнЗрм▓ рморнЛрмбрм┐рмжрнЗрмЗ рмкрм┐рм▓рм╛рмЯрм┐ рммрм╛рм╣рм╛рм░рм┐ рмЧрм▓рм╛. рморм┐рм▓рм┐ рмжрнЛрмХрм╛рмирм░ рмХрммрм╛рмЯ рмжрнЗрмЙрмерм┐рм▓рм╛..!!!


рмЕрмзрм╛ рммрм╛рмЯрм░рнЗ рмЕрмЯрмХрм┐ рмпрм╛рмЗ ,рмлрнЗрм░рм┐рмЖрм╕рм┐рм▓рм╛ рмжрнЛрмХрм╛рми рмЖрмбрнЗ рмЖрмЙ рморм┐рм▓рм┐ рмЖрмЦрм┐рм░рнЗ рмЖрмЦрм┐ рморм┐рм╢рнЗрмЗ рмХрм╣рм┐рм▓рм╛ "рмХрм╣рнЛ рмирм╛ рмкрнНрнЯрм╛рм░ рм╣рнЗ " 

рморм┐рм▓рм┐ рмЖрм╢рнНрмЪрм░рнНрмпрнНрнЯ рм╣рнЗрмЗ рмЫрм╛рм╣рм┐рмБ рм░рм╣рм┐рмерм┐рм▓рм╛ рмдрм╛ рмЖрмбрнЗ.


рмХрмг ?


рмЕрм░рнЗ рм╕рнЗрмЗ рм╣рнНрм░рмдрм┐рмХ рм░рнЛрм╕рмирм░ рмлрм┐рм▓рнНрмормЯрм╛ рморнЛ ... рмЖрм╕рм┐рмЫрм┐


 рмЕрмЫрм┐ рмХрм┐


рмирнЗрммрм┐ рмЖрм░рмерм░рмХрнБ


рмЬрнЛрм░рм░рнЗ рм╕рм╛рмЗрмХрнЗрм▓ рморнЛрмбрм╝ рммрм╛рм╣рм╛рм░рм┐рмЧрм▓рм╛


рморм┐рм▓рм┐ рмлрнЗрмБ рмХрм░рм┐ рм╣рм╕рм┐рмжрнЗрмЗ рмШрм░ рмЖрнЬрнЗ рмжрнМрнЬрм┐рм▓рм╛.




Rate this content
Log in

Similar oriya story from Romance