Bastab Sahu

Others Classics Inspirational Romance

4.5  

Bastab Sahu

Others Classics Inspirational Romance

ЁЯТРрм░рм┐рмХрнНрм╕рм╛рммрм╛рм▓рм╛ЁЯТР

ЁЯТРрм░рм┐рмХрнНрм╕рм╛рммрм╛рм▓рм╛ЁЯТР

2 mins
73


ЁЯТР ЁЯШК рм░рм┐рмХрнНрм╕рм╛рммрм╛рм▓рм╛ ЁЯШКЁЯТР 



рмдрм╛ рморм╛ рм░рмЦрм┐рмжрнЗрмЗ рмпрм╛рмЗрмерм┐рммрм╛ рмжрнБрмЗрмкрмЯ  рм╕рнБрмирм╛ рмЪрнБрнЬрм┐рмХрнБ рммрмирнНрмзрм╛ рмкрмХрнЗрмЗ, рм╕рнЗрмжрм┐рми рм╕рм╛рм╣рнБрмХрм╛рм░ рмарм╛рм░рнБ рмЖрмгрм┐рмерм┐рм▓рм╛ рмХрм┐рмЫрм┐ рмкрмЗрм╕рм╛.рмХрнЗрморм┐рмдрм┐ рм╣рнЗрм▓рнЗ рмЕрмкрм░рнЗрм╕рми рмХрм░рм┐ рмнрм▓ рмХрм░рм┐рмм. рм╕рнЗрмЗ рм╢рнЗрм╖ рм╕рморнНрмнрм│рмХрнБ рм╕рнЗ рммрм╛рмзрнНрнЯ рм╣рнЛрмЗ рмЯрнЗрмХрм┐ рмжрнЗрмЗрмерм┐рм▓рм╛ рмирм┐рмЬ рм╕рнНрмдрнНрм░рнА рмкрм╛рмЗрмБ. рмХрм┐рмирнНрмдрнБ рмдрм╛ рм╕рнНрмдрнНрм░рнА рм╕рнЗрмжрм┐рми рм░рм╛рмЧрм┐ рмкрмЮрнНрмЪрмо. 

рм╕рнБрмирм╛ рммрмирнНрмзрм╛  рм░рмЦрм┐рммрм╛ рмХрмг рмжрм░рмХрм╛рм░ рмпрнЗ .?? 

рм╕рнЗ рмкрмбрм┐рмЖ рммрм┐рм▓рмЧрнБрмбрм╛рмХрнБ рм░рмЦрм┐рмерм┐рм▓рнЗ рм╣рнЗрмЗрмирмерм╛рмирнНрмдрм╛..?? 


рм▓рнЛ рмдрнБ рмХрм┐рмЫрм┐ рммрнБрмЭрм┐ рмкрм╛рм░рнБрмирнБ, рм╕рнЗ рмкрмбрм┐рмЖ рммрм┐рм▓рм░ рморнВрм▓рнНрнЯ рмХрмо. рмдрнЛ рмкрм╛рмЗрмБ рмкрм░рм╛ рмкрмЪрм╛рм╢ рм╣рмЬрм╛рм░ рмЯрмЩрнНрмХрм╛ рмжрм░рмХрм╛рм░. рмЖрмЙ рмбрнЗрм░рм┐ рмХрм░рм┐ рм▓рм╛рмн рмирм╛рм╣рм┐рмБ.рморнБрмБ рмХрм╖рнНрмЯрнЗ рморм╖рнНрмЯрнЗ рм╕рнЗрмЗ рмкрмбрм┐рмЖ рммрм┐рм▓рм░рнЗ рмзрм╛рми рни рмкрмЙрмЯрм┐ рмХрм░рм┐рмжрнЗрм▓рнЗ рмЧрм▓рм╛.рмЖрморнЗ рмжрнБрмЗрмкрнНрм░рмгрнА рмд. 

рмЧрнЛрмЯрнЗ рм░рм┐рмХрнНрм╕рм╛ рм╡рм╛рм▓рм╛рм░ рммрм┐ рм╕рм╣рм╛рм░рм╛ рмХрм┐рмП..?? 

рм╕рммрнБ рмХрм╖рнНрмЯ рнЯрм╛рмХрнБ рм╣рм┐ рмХрм░рм┐рммрм╛рмХрнБ рмкрмбрм┐рмм.рмХрнЗрморм┐рмдрм┐ рммрм┐ рмирмХрм░рм┐рмм ?? 

рмЖрмЙ рмХрм┐рмП рммрм╛ рмЕрмЫрм┐ рмдрм╛рмЩрнНрмХрм░. рм╕рнЗ рмкрм░рм╛ рмжрм┐рмирнЗ рнЯрм╛ рмкрм╛рмЗрмБ рмирм┐рмЬ рм╕рнБрмЙрмЪрнНрмЪ рмЕрмЯрнНрмЯрм╛рм│рм┐рмХрм╛рм░ рмЪрмЙрммрмирнНрмз рмбрнЗрмЗрмБ рммрм╛рм╣рм╛рм░рм┐ рмЖрм╕рм┐рмерм┐рм▓рм╛.

рмХрнЗрм╣рм┐рмХрмг рмПрмдрнЗ рммрмбрм╝ рмжрнНрмжрнНрн▒рм╛рм╣рм┐ рмжрнЗрмЗ рмкрм░рнЗ...??

рм╕рнЗ рмкрнБрмгрм┐ рмзрм░рнНрморм░. 

рм╕рммрнБрмХрм┐рмЫрм┐ рмЫрм╛рмбрм┐рмЫрм┐ рммрм╣рнБ рмжрнВрм░рм░рнЗ.

рммрнБрм░рнНрмЦрм╛ рмЫрм╛рмбрм┐ рм╕рнЗ рмЖрмЬрм┐ рм╢рм╛рнЭрнА рмкрм┐рмирнНрмзрнБрмЫрм┐. 

рморм╕рмЬрм┐рмж рми рмирмпрм╛рмЗ рнЯрм╛ рмШрм░рмЕрмЧрмгрм╛ рмдрнБрм│рм╕рнАрм░рнЗ рмкрм╛рмгрм┐ рмжрнЗрмЙрмЫрнБ. 

рм╕рммрнБрмХрм┐рмЫрм┐ рм╕рнЗрмЗ рмЕрмирнНрмз рмкрнНрм░рнЗрмормЯрм╛ рмкрм╛рмЗрмБ. 

рмХрм┐рмирнНрмдрнБ рм╕рм░рнНрмдрнНрмд рммрм┐ рм░рмЦрм┐рмЫрм┐ рмЧрнЛрмЯрнЗ. рморм▓рм╛рмкрм░рнЗ рмпрнЗрморм┐рмдрм┐ рм╕рнЗ рморм╢рм╛рмгрнА рмпрм┐рммрмирм┐..!! рмпрмжрм┐ рмпрм┐рмм ,рмд рмХрнЗрммрм│ рмХрммрм░рм╕рнНрмдрм╛рми..!! 

рморнБрмгрнНрмб рмЫрнБрмЗрмБ рмХрмерм╛ рммрм┐ рмирнЗрмЗрмЫрм┐ рмдрм╛ рм╕рнНрммрм╛рморнАрмарнБ. рмдрм╛рм░ рм╕рнЗрмЗ рмЧрм░рм┐рмм рмЖрмЙ рмПрмХрмШрм░рм┐рмЖ рм╕рнНрн▒рм╛рморнА рмЙрмкрм░ рмдрм╛рм░ рмЕрмЧрм╛рмз рммрм┐рм╢рнНрн▒рм╛рм╕. 

рм╣рм╕рм┐рм╣рм╕рм┐ рмпрм╛рмЗрмерм┐рм▓рм╛ рм╕рнЗрмжрм┐рми рм░рм┐рмХрнНрм╕рм╛рм░рнЗ рм╕рнНрн▒рм╛рморнА рм╕рм╣ рммрм╕рм┐.

рмХрм┐рмирнНрмдрнБ рмбрм╛рмХрнНрмдрм░ рммрм╛рммрнБ , рмП рмХрмг рм╕рнЗ рмЙрмарнБрмирм┐ рмХрм╛рмЗрмБ рмХрм┐..?? 

рмПрмХ рмЪрм┐рм░рм╛рмЪрм░рм┐рмд рмврмЩрнНрмЧрм░рнЗ рм╕рнЗрмжрм┐рми рммрм┐ рмЧрнЛрмЯрнЗ рмбрм╛рмХрнНрмдрм░ рмХрм╣рнБрмерм┐рм▓рнЗ, "рмХрнНрм╖рморм╛ рмХрм░рм┐рммрнЗ рмЖрмкрмг рммрм╣рнБрмд рмбрнЗрм░рм┐рмХрм░рм┐рмжрнЗрм▓". рмбрнЗрмбрм╝ рммрнЛрмбрм┐ рмирнЗрмЗрмпрм╛рмЕрмирнНрмдрнБ. 


рморнБрмгрнНрмдрм░рнБ рм╣рм╛рмд рмХрм╛рмврм┐ рмЫрм┐рмбрм╛ рм╣рнЗрм▓рнЗ рм╕рнЗ рмХрм┐рмЫрм┐ рм╕рморнЯ рмкрм╛рмЗрмБ. рм╕рммрнБ рмжрнБрмГрмЦ рмнрм│рм┐ рмП рммрм┐ рмЧрнЛрмЯрнЗ рмжрнБрмГрмЦ.рмХрм┐рмирнНрмдрнБ рмП рмХрмг ? рм╕рнЗ рмжрнБрмГрмЦрм░ рмнрм╛рмЧрм┐рмжрм╛рм░ рм╕рнЗ рмЖрмЬрм┐ рмПрмХрм╛. рмдрм╛ рмЕрм░рнНрмжрнНрмзрм╛рмЩрнНрмЧрм┐рмирнА рмЖрмЬрм┐ рмдрм╛рмХрнБ рмЕрмзрм╛ рммрм╛рмЯрм░рнЗ рм╣рм┐ рмЫрм╛рмбрм┐рмЫрм┐.

" рмЫрм╛рмдрм┐рм░ рмХрнЛрм╣рмХрнБ рмЪрм╛рмкрм┐рмзрм░рм┐ рммрм╛рм╣рм╛рм░рм┐рмерм┐рм▓рм╛ рммрнЛрмзрнЗ рмжрнЗрмЗрмерм┐рммрм╛ рмХрмерм╛рмХрнБ рм░рмЦрм┐рммрм╛рмХрнБ" 


рмжрм┐рми рм╕рм╛рм░рм╛ рм╕рнЗ рм╕рм╣рм░рм░ рмерм┐рммрм╛ рм╕рнЗ рмдрм┐рмирнЛрмЯрм┐ рмХрммрм░рм╕рнНрмдрм╛рми рмЖрмЧрм░рнЗ рм╢рмм рмирнЗрмЗ рмШрнБрм░рм┐рммрнБрм▓рм┐рммрм╛рм░ рм▓рнЛрмХ рмжрнЗрмЦрм┐рм▓рнЗ. рмХрнЗрмдрнЗ рмЫрм┐ рмЫрм╛рмХрм░ рмХрм▓рнЗ.рммрм╣рнБрмд рмирнЗрм╣рнБрм░рм╛ рм╣рнЗрм▓рм╛ рм╕рнЗ, рмЧрнЛрмбрм╝ рм╣рм╛рмд рмзрм░рм┐рм▓рм╛. 

рмЙрмдрнНрмдрм░рм░ рм░рнЗ рмдрм╛рмХрнБ рм╕рммрнБ рмХрм╣рм┐рм▓рнЗ " рмЖрммрнЗ рмкрм╛рмЧрм│рмЯрм╛ рмХрм┐ , рм╣рм┐рмирнНрмжрнБ рм╣рнЗрмЗ рмЖрм╕рм┐рмЫрнБ рмХрммрм░рм╕рнНрмдрм╛рми". рммрм┐рмЪрм░рм╛рмХрнБ рммрм╣рнБрмд рм╣рнАрмирм┐рморм╛рми рмХрм▓рнЗ. 

рмормирнЗ рм╣рнЗрмЙрмерм┐рм▓рм╛ рмпрнЗрморм┐рмдрм┐ ,рмЧрнЛрмЯрнЗ рм░рм┐рмХрнНрм╕рм╛ рм╡рм╛рм▓рм╛рм░ рмП рмжрнБрмирм┐рмЖрм░ рммрмЮрнНрмЪрм┐рммрм╛рм░ рмЕрмзрм┐рмХрм╛рм░ рмХрмг..??

рмЖрмЙ рм╕рнЗ рморнБрмХрнНрмдрм┐рмжрнНрн▒рм╛рм░ рмЖрмбрнЗ рмд рмкрнНрм░рм╢рнНрми рмЙрмарнБрмирм┐. 

рм╢рнЗрм╖ рмХрмерм╛ рммрм┐ рмпрмжрм┐ рм░рмЦрм┐рмкрм╛рм░рм┐рм▓рм┐рмирм┐  рмХрм┐ рм╕рнНрн▒рм╛рморнА рморнБрмБ ?? рмПрмкрмЯ рм░рнБ рм╕рнЗрмкрмЯ рм╣рнЗрмЗ рм╕рмЮрнНрмЬ рм╣рнЗрмЗрмЧрм▓рм╛. рм╕рнЗ рммрм╛рм╕рм┐ рмормбрм╝рм╛рмХрнБ рмирнЗрмЗ рмЖрмЙ рмХрнЗрмдрнЗ рмЧрнБрм╣рм╛рм░рм┐ рмХрм░рм┐рмм...?? 

 рммрм┐рмбрм╝рм┐рмкрнЗрмХрмЯрм░рнБ рммрм┐рмбрм╝рм┐рмЯрм┐ рмХрм╛рмврм┐ рм▓рмЧрнЗрмЗрм▓рм╛.рмЖрмЙ рмкрмЫ рмХрмерм╛ рмЧрнБрмбрм┐рмХрнБ рмнрм╛рммрм┐ рмЬрнЛрм░рм░рнЗ рмПрмХ рмХрммрм░рм╕рнНрмдрм╛рми рмкрм╛рмЦрнЗ рмкрм╛рмЧрм│ рмнрм│рм┐ рмЪрм┐рмдрнНрмХрм╛рм░ рмХрм▓рм╛. 

рмЖрм▓рнНрм╣рм╛....рмзрнЗрмд...!!

рм░рм╛рмо.....рмкрм│рм╛ рммрнЗ...!! 

рм╢рм│рм╛ рмпрмжрм┐ рморм╛рм░рм┐рммрм╛рм░ рмерм┐рм▓рм╛ рммрм╛рм╣рм╛рмШрм░ рмХрм╛рмЗрмБ рмХрм░рнБрмерм┐рм▓рнБ рммрнЗ.?? 

рм╢рм│рм╛ рммрм╛рм╣рм╛рмШрм░ рни рммрм░рнНрм╖рм░рнЗ рморм╛рм░рм┐рмжрнЗрм▓. рмХрнЗрмдрнЗ рмХрмг рмжрнЛ рмЖрмЦрм┐рм░рнА рмХрм╣рм┐ рм╢рнЛрмзрм┐рм▓рм╛.!! 


рмЖрмЙ рммрм╛рм╣рм╛рм░рм┐ рмЧрм▓рм╛ рмирм┐рмЬ рмкрмбрм┐рмЖ рммрм┐рм▓ рмЖрмбрм╝рнЗ. 

рм╕рмХрм╛рм│рнЗ рм▓рнЛрмХ рмЭрм╛рмбрм╛ рмЧрм▓рм╛рммрнЗрм│рнЗ рмжрнЗрмЦрм┐рм▓рнЗ рмХрмг рмЧрнЛрмЯрнЗ рмкрнБрмдрм╛ рм╣рнЗрмЗрмЫрм┐ рм╕рнЗ рммрм┐рм▓рм░рнЗ. 


рм╕рнНрмдрнНрм░рнАрм▓рнЛрмХ рмлрнБрм╕рнБрм░рнБ рмлрм╛рм╕рм░ рм╣рнЗрм▓рнЗ " рм╕рнЗ рмкрмбрм┐рмЖ рмЬрморм┐рм░ рмХрм╛рмо рмХрмг ..?? рмпрм╛рм╣рм╛ рмкрм╛рмЗрмБ рмерм┐рм▓рм╛ рм╕рнЗ рмд рморм░рм┐рмЧрм▓рм╛. рмЪрм╛рм╖ рмирм╛ рмлрм╛рм╕."

рм░рм┐рмХрнНрм╕рм╛рммрм╛рм▓рм╛рмЯрм╛ рмЖрмЙ рмХрмг рмХрм░рм┐рмм рмпрнЗ рм╕рнЗ..!! 


@рммрм╛рм╕рнНрмдрмм@


Rate this content
Log in