Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

swayamsydha sangramsingh

Abstract

3  

swayamsydha sangramsingh

Abstract

ତୁ ବଡ଼ ବିଚିତ୍ର

ତୁ ବଡ଼ ବିଚିତ୍ର

1 min
219


କାଳ ର କପୋଳ ରେ ତୁ ଆଡମ୍ବରତା ର ସମ୍ଭାର

କେବେ ଯଶୋଦା ର ତ ଆଉ କେବେ ଦେବକୀ ର

ସତରେ ତୁ ବଡ଼ ବିଚିତ୍ର

ତୁ ଅନନ୍ତ ବ୍ରହ୍ମାଣ୍ଡ ରେ ସୃଜନତାର ସୁତ୍ରଧର

ହେଲେ ସଂଘର୍ଷ ର ଚରମ ସୀମା ରେ ସୃଜନ ତୋହର

ସତରେ ତୁ ବଡ଼

ଘୋର ଅନ୍ଧକାର କାଳିମା ରେ 

ତୁ ସାଜିଥିଲୁ କରାଗୃହ ର ଚନ୍ଦ୍ରମା

ଜନ୍ମରୁ ଜାଦୁଗର ତୁ ଅବର୍ଣ୍ଣନୀୟ ତୋର ଗାରିମା

ସତରେ ତୁ ବଡ଼

ଆଜି ନିରାକାର ରୁ ସାକାର ବ୍ରହ୍ମ ର ଉନ୍ମିଳନ 

ଆଜି ବାସୁକି ପାଇଛି ଦୈବୀ ଚେତନା 

ଯହିଁ ବାରିଦ କରୁଛି ଗମ୍ଭିର୍ଯ୍ୟ ର ଗର୍ଜନ

ସତରେ ତୁ ବଡ଼

ହିନ ମାନବେ ଆଜି ଉଦ୍ଦବେଳିତ ହୋଇଛି

ଧର୍ଯ୍ୟ,ସତ୍ ସାହାସ, ଓ ନିର୍ଭୀକତା ର ମୁକ୍ତ ଝର

ମୁକ୍ତ ଝର ର ସେ ଉର୍ମି ମାଳ ରେ ପ୍ରବାହିତ ନନ୍ଦ କୁମାର

ସତରେ ତୁ ବଡ଼

ସେ ଗଳା ର ମଳି ହେବ ଦୁଇ ରଙ୍କୁଣୀ ଙ୍କର 

ଆଉ ଦୁଇ ନାଆ ରେ ପାଦ ଦେଇ ହରାଇବ ଦୁଇ ସମ୍ପର୍କ ମମତା ର

ସତରେ ତୁ ବଡ଼

ପୁଣି ସେ ଦ୍ୱାହି ଦେବେ ସାକାରତା ର 

ଯେଉଁଥିରେ ସେ ନାହିଁ ଦେବକୀ ର ନା ଯଶୋଦା ର

ନା ରାଧା ର ନା ମୀରା ର

ସେ ସଭିଙ୍କ ର ଓ ସଭିଏଁ ତାର

ସତରେ ତୁ ବଡ଼

ଜଳ ବୁଦ୍ ବୁଦ୍ ପ୍ରାୟ ବିଲୀନ କରିବେ ପ୍ରାଚୀନ ଓ ରିକ୍ତ

ପ୍ରଥା ର

ଶ୍ରୁଜିବେ ନୂତନ ଗାଥା ପ୍ରଥା ଓ ସ୍ୱର୍ଣୀମ ଇତିହାସ ର

ସତରେ ତୁ ବଡ଼ ବିଚିତ୍ର

ସତରେ ତୁ ବଡ଼ ବିଚିତ୍ର।


Rate this content
Log in

More oriya poem from swayamsydha sangramsingh

Similar oriya poem from Abstract