Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

PANKAJINI NAYAK

Inspirational

4  

PANKAJINI NAYAK

Inspirational

ଶାନ୍ତି

ଶାନ୍ତି

1 min
218


ଜହର ଖାଇବି ଆସିଅଛୁ ଝିଅ

ବଡ଼ ଦୁଃଖୀ ଅଟୁ ତୁହି

ନିଜର ଗୋଡ଼ରେ ନିଜେ ଛିଡ଼ା ହେବୁ

ସାହା ଯେ ନ ହେବ କୈହି ।


ଜନମ ଦେଇଛି ସିନା ତୋତେ ମୁହିଁ

ଜୀବନ ଦେଇଛି ବିହି

ନିଜ କର୍ମେ ନିଜେ ରଖିବୁ ତୁ ଯଶ

ରୋକି ନ ପାରିବେ କେହି ।


ଏହି ଥିଲା ତାଙ୍କ ହୃଦୟ ବେଦନା

ମୋର ଜନନୀର ବାଣୀ

ପିଲାଟି ଦିନରୁ ଆସିଅଛି ମୁହିଁ

ଏହି କଥା ଶୁଣି ଶୁଣି ।


ପ୍ରତିକୂଳ କାଳେ ଜନମ ଲଭିଲି 

ନାମ ହେଲା ପଙ୍କଜିନୀ 

ପିତାମାତାଙ୍କର ଆଶିଷ ଫଳିଲା

ପଙ୍କରୁ ଯେହ୍ନେ ପଦ୍ମିନୀ ।


ହେଲା ଘରଟିଏ ହେଲେ ବରଟିଏ

ହେଲେ ଦୁଇଟି ସନ୍ତାନ

ସରକାର ଦେଲେ ଚାକିରୀ ଖଣ୍ଡିଏ

ଚରଣେ ଦଣ୍ଡାୟମାନ ।


ରହିନାହିଁ କେବେ କାହାରି ଜୀବନେ

ସୁଖ-ଦୁଃଖ ଚିରଦିନ

ଯେତିକି ପାଇଛି ଏ ଜୀବନେ ମୁହିଁ

ମୋ ପାଇଁ ଅଟେ ମହାନ ।


ତୁଚ୍ଛ ହୋଇପାରେ ଧନ ଦଉଲତ

ସାର ଯେ ସନ୍ତୋଷ ଧନ

ପିଲାଟି ଦିନରୁ ଶାନ୍ତି ମନା ହୋଇ

ଗଢ଼ି ଅଛି ଏ ଜୀବନ ।


ପିତାଙ୍କର ନାମ ଥିଲା ସତ୍ୟାନନ୍ଦ

ମାଆ ନାମ ଶାନ୍ତିଲତା

ତେଣୁ ଏ ପୁସ୍ତକ "ଶାନ୍ତି " ନାମ ବହେ

ଧନ୍ୟ ମୁଁ ତାଙ୍କ ଦୁହିତା ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational