Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Binodini Dash

Inspirational

3  

Binodini Dash

Inspirational

ପାହାଡ଼ ସେପଟେ ତୁମରି ଘରବିନୋଦିନ

ପାହାଡ଼ ସେପଟେ ତୁମରି ଘରବିନୋଦିନ

1 min
133



ତୁମ ସହ କେବେ ହୋଇଥିଲା ଦେଖା

ତାହା ସିନା ମନେ ପଡେନି ମୋର

ଭୁଲି ନାହିଁ ମାତ୍ର ହେ ପରମ ମିତ୍ର

ପାହାଡ଼ ସେପଟେ ତୁମରି ଘର ।


ଅନେକ ବାର ମୁଁ ଯାଇଛି ସେଠାବ

ବୁଲିଛି ଝରଣା ପାହାଡ଼ ନଈ

କେଡ଼େ ମନୋରମ ଅତି ଅନୁପମ

ପରା ତୁମର ସେ ଜନମ ଭୂଇଁ ।


ଯେତେ ପାଇଛି ମୁଁ ସେନେହ ଆଦର

ମନ ତଳେ ସଦା ଉଠଇ ଭାତି

ଇଚ୍ଛା ହୁଏ ଧାଇଁ ଯାଆନ୍ତି ତା' କୋଳ

ଲାଭ କରିବାକୁ ସୋହାଗ ପ୍ରୀତି ।


କହୁଥାଏ ମନ ରହି ଚିରଦିନ

ଅପୂର୍ବ ଶୋଭାକୁ ପାରନ୍ତି ଦେଖି

ଏକାଠି କରିକି ତୁମ ପରି ମିତ

ପ୍ରେମ ଫଲ୍ଗୁରେ ଭିଜାନ୍ତି ଆଖି ।


କେତେ ନିଷ୍କପଟ ସରଳତା ଗୁଣେ

ନିପୁଣ ସକଳେ ତୁମ ଗାଆଁର

ହେଲେ ଶୋଷକର ଶୋଷଣ କଷଣେ

ସଢୁଅଛି ଆଜି ସବୁ ଅନ୍ତର ।


ପଢୁଅଛି ପାଠ ସେଥିପାଇଁ ମୁହିଁ

ବନ ବିଭାଗରେ କରି ଚାକିରୀ

ସବୁରି ଦୁଃଖକୁ ଦୂର କରିବାକୁ

ଅଣ୍ଟା ଭିଡ଼ି ସଦା ଥିବି ବାହାରି ।


ରାଣ ଦେଉଅଛି ମୋର ଏ ପ୍ରତିଜ୍ଞା

ପୂରଣରେ ମନ ଫେରିବ ନାହିଁ

ଏପଟେ ଥାଇ ବି ସେପଟ ହସାଇ

ମିତ୍ରତାର ମାନ ରଖିବି ମୁହଁ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational