Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sri Akhand

Inspirational

2  

Sri Akhand

Inspirational

ହେ ପ୍ରଭୁ, ମୁକ୍ତି ଦିଅ

ହେ ପ୍ରଭୁ, ମୁକ୍ତି ଦିଅ

1 min
241


ଜଗନ୍ନାଥ ପ୍ରଭୁ ପାଦପଦ୍ମ ରସ

ବ୍ୟାକୁଳ ଜନତା ଆକୁଳ ମହେଶ ।

ଜଗନ୍ନାଥ ନାମ ଅମୃତ ସମାନ

ନାମ ଜପ ମୁକ୍ତି ସଂସାର ବନ୍ଧନ । ୧


ସର୍ବଧର୍ମ ତେଜ ଜଗନ୍ନାଥ ଭଜ

ଚରଣେ ଶରଣ ଭକ୍ତି ଭାବେ ମଜ୍ଜ ।

ବ୍ରହ୍ମା ହର ରୂପ ପ୍ରଭୁ ନରହରି

ଧର୍ମ ସଂସ୍ଥାପନ ଅଧର୍ମ ସଂହାରି । ୨


ଜଗନ୍ନାଥ ପ୍ରଭୁ ସଂସାର ନାୟକ

ପ୍ରକାଶ ଉତ୍ସବ ସର୍ବତ୍ର ଆଲୋକ

ସୂର୍ଯ୍ୟ ଚନ୍ଦ୍ର ତାରା ଆଲୋକିତ ଧରା

କୋଟି ସୂର୍ଯ୍ୟ ସମ ଜଗନ୍ନାଥ ଧାରା । ୩


ଜୟ ଜଗନ୍ନାଥ ଜନ ଲୋକପାଳ

ଜଗତ ଜନକ ଜନନୀ ସକଳ ।

ନଭ ଭୂମି ଜଳ ବ୍ୟାପ୍ତ ଜଗନ୍ନାଥ

ନାମ ସୁମରଣ ଅଖଣ୍ଡ ବିମୁକ୍ତ । ୪


-ଶ୍ରୀ ଅଖଣ୍ଡ, ଦୀକ୍ଷା ମିଶନ, ପିପିଲି, ପୁରୀ



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational