Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Panchanan Jena

Inspirational

4  

Panchanan Jena

Inspirational

ଗଣିବା ପରା ମନା

ଗଣିବା ପରା ମନା

1 min
6



ଛୋଟ ଛୋଟ ଖଣ୍ଡରେ ଭୂଖଣ୍ଡ

ଅଳ୍ପ ଅଳ୍ପ ଗଳ୍ପରେ ସଂକଳ୍ପ ଲୁଚିଥାଏ 

ଆଉ ଯିଏ ବୁଝେନା ଶୁଝେନା

ମଣିଷ ବର୍ଗରେ ଗଣିବା ପରା ମନା ।


ପଦେ ଅଧେ କଥାରେ ଶ୍ରୀକଣ୍ଠ

ସ୍ୱପ୍ନ ସ୍ମୃତି ବାଣ୍ଟିଲେ ଆକଣ୍ଠ ଶୁଭୁଥାଏ

ଆଉ ଯିଏ ବୁଝେନା ଶୁଝେନା

ମଣିଷ ଶ୍ରେଣୀରେ ଥାପିବା ପରା ମନା ।


ବିନ୍ଦୁ ବିନ୍ଦୁ ତ୍ୟାଗରେ ସିନ୍ଧୁ ଦର୍ଶନ

ବାପା -ମା' ସେବାରେ ତର୍ପଣ ଅର୍ଜୁଥାଏ

ଆଉ ଯିଏ ବୁଝେନା ଶୁଝେନା

ମଣିଷ ଧାଡିରେ ଥୋଇବା ପରା ମନା ।


ଧର୍ମ କର୍ମରେ ଦିଶେ ସତ୍ୟ ସନାତନ

ପାପ ପୂଣ୍ୟରେ ପତିତପାବନ ଭଜୁଥାଏ

ଆଉ ଯିଏ ବୁଝେନା ଶୁଝେନା

ମଣିଷ ଫକ୍ତିରେ ବସେଇବା ପରା ମନା ।


ସ୍ନେହ ସଦିଚ୍ଛାରେ ସୁବର୍ଣ୍ଣରେଖା

ଜହ୍ନରାତି ପିରତୀରେ ପ୍ରେମଶିଖା ଜଳୁଥାଏ

ଆଉ ଯିଏ ବୁଝେନା ଶୁଝେନା

ମଣିଷ ସିଢିରେ ଝୁଲେଇବା ପରା ମନା ।


ଦୁଃଖରେ ସୁଖରେ ସ୍ଥିତପ୍ରଜ୍ଞ

ଧନରେ ଧାନ୍ଯରେ ବିଭୁସଙ୍ଗ ଦିଶୁଥାଏ

ଆଉ ଯିଏ ବୁଝେନା ଶୁଝେନା

ମଣିଷ ସୋପାନେ ଛିଡ଼ା ପରା ମନା ।


ଜୀବନ ଯୌବନ ଅଢ଼େଇଦିନ

ଆସିଛୁ ଲଙ୍ଗଳା ଜଳିବୁ ପୁଙ୍ଗୁଳା ଭାବୁଥାଏ

ଆଉ ଯିଏ ବୁଝେନା ସୁଝେନା

ମଣିଷ ସମାଜେ ମାନିବା ପରା ମନା ।


ମା' ମାଟି ମଣିଷ ସେବାରେ ଜୀବନ

ମାତୃଭୂମୀ ମାତୃଭାଷା ମାନସମ୍ମାନ ଉଡୁଥାଏ

ଆଉ ଯିଏ ବୁଝେନା ଶୁଝେନା

ଅମୃତସ୍ୟ ପୁତ୍ରା ମଣିଷ କହିବା ପରା ମନା ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational