STORYMIRROR

Suneet Kumar Gouda

Abstract

3.5  

Suneet Kumar Gouda

Abstract

ଚିତ୍ରକର ମୋ ଜୀବନର

ଚିତ୍ରକର ମୋ ଜୀବନର

1 min
3.0K


ମା ତୁମେ ଚିତ୍ରକର

ସାଜି ଆଙ୍କିଦେଲ

ମୋ ହୃଦୟ କାନଭାସ୍ ରେ

ଜୀବନ ଜିଂଇବାର ଛବି ।


ଛିଞ୍ଚିଦେଲ ନାନା ରଙ୍ଗ

ଠିକ୍ ଭୁଲ୍ ର ରଙ୍ଗ

ଭଲ ମନ୍ଦର ରଙ୍ଗ

ଗୁଣ ଅଗୁଣର ରଙ୍ଗ

ପାପ ପୁଣ୍ୟର ରଙ୍ଗ


କିଛି ରଙ୍ଗ ଆଜି ହୋଇଛି ଫିକା

ପରିସ୍ଥିତିର ଧୂଳିରେ

ପୋଛିବ କିଏ

ନେଶିବ କିଏ ?

ଚିତ୍ରକର ତ ଆଜି ନିଜେ

ଚିତ୍ର ହୋଇ ଝୁଲିରହିଛି

ଘର କାନ୍ଥରେ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract