Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ajit Kumar Raut

Inspirational

3  

Ajit Kumar Raut

Inspirational

ЁЯШвЁЯШвЁЯШврммрм┐рмЫрнЗрмжЁЯШвЁЯШвЁЯШв

ЁЯШвЁЯШвЁЯШврммрм┐рмЫрнЗрмжЁЯШвЁЯШвЁЯШв

1 min
155



рмХрм┐рмкрм░рм┐ рм╕рм╣рм┐рммрм┐ рммрм┐рмЫрнЗрмж рмпрмирнНрмдрнНрм░рмгрм╛


рмХрм┐рмкрм░рм┐ рммрнБрмЭрм┐рммрм┐ рмЧрнДрм╣рм╕рнНрме рмХрм░рнНрмормгрм╛ред


рмХрм┐рмП рмжрнЗрмм рм╢рм┐рмХрнНрм╖рм╛ рмХрм░рнНрморм░ рмормирнНрмдрнНрм░рмгрм╛


рмжрнЗрмЗрмЧрм▓рнБ рморм╛рмдрм╛ рммрм┐рмЫрнЗрмж рмпрмирнНрмдрнНрм░рмгрм╛редрнзред


рм╕рнНрн▒рм░рнНрмЧрмарнБ рм╕рнБрмирнНрмжрм░ рморм╛рмдрм╛ рмдрнЛрм░ рммрм╛рмгрнА


рмзрнИрм░рнНрмпрнНрнЯ рмкрнНрм░рмдрм┐рморнВрм░рнНрмдрнНрмдрм┐ рморм╛рмдрм╛рмЩрнНрмХ рмХрм╛рм╣рм╛рмгрнАред


рмнрмХрнНрмдрм┐рмкрнНрм░рнЗрморнЗ рморм╛рмдрм╛ рмпрнЛрмбрм┐рмд рмзрм░рнНрморм╛рмгрнА


рмнрнБрм▓рм┐ рм╣рнЗрмм рмирм╛рм╣рм┐рмБ рмдрнЛрм╣рм░рм┐ рмХрм░рнНрморм╛рмгрнАредрниред


рмжрм┐рмирм░рм╛рмдрм┐ рморм╛рмдрм╛ рмЬрнАрммрми рмЖрмдрнБрм░


рмжрнЗрмЦрм┐рммрм╛рмХрнБ рм╣рнБрмП рмормирмЯрм┐ рмкрнНрм░рмЦрм░ред


рммрм┐рмЫрнЗрмж рмпрмирнНрмдрнНрм░рмгрм╛ рмХрм░рнЗрмЯрм┐ рмХрм╛рмдрм░


рм╕рнНрн▒рмкрнНрми рмкрм░рм┐ рм▓рм╛рмЧрнЗ рмП рмнрмм рм╕рмВрм╕рм╛рм░редрнйред


рмкрнНрм░рмнрнБ рм╢рнНрм░рнАрмЪрм░рмгрнЗ рммрм┐рмирмдрм┐рмЯрм┐ рморнЛрм░  


рм╕рмжрмЧрмдрм┐ рморм┐рм│рнБ рморм╛рмдрм╛рмЩрнНрмХрнБ рморнЛрм╣рм░


рм╕рмдрнНрнЯрмЧрм╛рморнА рмкрме рмерм┐рм▓рм╛рмЯрм┐ рморм╛рмдрм╛рм░


рмжрнЗрммрнЗ рмЙрмЪрнНрмЪ рм╕рнНрмерм╛рми рморм╛рмдрм╛рмЩрнНрмХрнБ рморнЛрм╣рм░редрнкред


рммрм┐рмЪрм┐рмдрнНрм░ рмжрнБрмирм┐рмЖ рмирнАрм│рм╛ рмкрнНрм░рмнрнБрмЩрнНрмХрм░


рмирнБрм╣рнЗрмБрмЯрм┐ рмП рмнрммрнЗ рмХрнЗрм╣рм┐ рм╣рм┐рмБ рмХрм╛рм╣рм╛рм░


рм╕рнБрмХрм░рнНрморм░ рмкрм╛рмЗрмБ рмЬрнАрммрми рмЖрморм░


рм╕рморм░рнНрмкрм┐рмд рм╣рнЗрмЙ рмЪрм░рмгрнЗ рмдрм╛рмЩрнНрмХрм░редрнлред


рмХрм┐рмкрм░рм┐ рм╕рм╣рм┐рммрм┐ рммрм┐рмЫрнЗрмж рмпрмирнНрмдрнНрм░рмгрм╛


рмХрм┐рмкрм░рм┐ рммрнБрмЭрм┐рммрм┐ рмЧрнДрм╣рм╕рнНрме рмХрм░рнНрмормгрм╛


рмХрм┐рмП рмжрнЗрмм рм╢рм┐рмХрнНрм╖рм╛ рмХрм░рнНрморм░ рмормирнНрмдрнНрм░рмгрм╛


рмжрнЗрмЗрмЧрм▓рнБ рморм╛рмдрм╛ рммрм┐рмЫрнЗрмж рмпрмирнНрмдрнНрм░рмгрм╛редрнмред




Rate this content
Log in

More oriya poem from Ajit Kumar Raut

Similar oriya poem from Inspirational