Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Subhransu Padhi

Abstract Others

3  

Subhransu Padhi

Abstract Others

ଭଗବାନ ତୁମେ ଇସ୍ତଫା ଦିଅ

ଭଗବାନ ତୁମେ ଇସ୍ତଫା ଦିଅ

1 min
203



ସେଦିନ ଗୀତାରେ ଅର୍ଜୁନ ଆଗରେ

                 କହିଥିଲ ମୁହଁ ଖୋଲି ।

ଜଗତର ସ୍ରଷ୍ଟା ମୁହିଁ ଅଟେ ଏକା

                 ଜଗତକୁ ପାଳେ ବୋଲି ।

ପୃଥିବୀକୁ ରକ୍ଷା କରିବା ପାଇଁ କି

                 ଜନ୍ମ ନେବି ବାରମ୍ବାର ।

ତାହେଲେ କାହିଁକି ନୀରବ ରହିଛ

                 ନେଉ ନାହଁ ଅବତାର ।

ମହାମାରୀ ଯୋଗୁଁ ସର୍ବେ କଲବଲ

                 ଆତଙ୍କିତ ବିଶ୍ଵ ବାସୀ ।

ଭଗବାନ ତୁମେ ନୀରବ ରହିଛ

                 କାହିଁକି ଦେଉନ ନାଶି ।

ମନ୍ଦିରେ କବାଟ କିଳି ରହିଅଛ

                 ଗ୍ରାସୁଛି କି ପ୍ରଭୁ ଭୟ ।

ତାହେଲେ ହୋଇଛ ଭଗବାନ କିଆଁ

                 ଏବେ ଇସ୍ତଫା ଦିଅ ।

ସନ୍ଥକୁ ପାଳନ କର କି ନକର

                 ଦୁଷ୍ଟକୁ କର ସଂହାର ।

ନାରୀ ମାଂସ ଲୋଭି କୁକୁର ମାନଙ୍କୁ

                 ବିନାଶ କର ଏଥର ।

ଅନ୍ୟାୟ ଅନିତୀ ଦୂର କରିଦିଅ

                 ଧରମର ହେଉ ଜୟ ।

ନପାରୁଛ ଯଦି କୁହ ଭଗବାନ

                 ଏବେ ଇସ୍ତଫା ଦିଅ ।

ଦେଖୁଛ ଆଗକୁ ପୁଣି ମହାବାତ୍ୟା

                 ନେଇ ଆସୁଅଛି ଦୁଃଖ ।

ଉଜୁଡିବା ଆଗୁଁ ତୁମ ଏହି ସୃଷ୍ଟି

                 ଘଣ୍ଟ ଘୋଡାଇକି ରଖ ।

ଘୂରାଇ ଦିଅ ହେ ସୁଦର୍ଶନ ଚକ୍ର

                 ବାଜୁ ପଞ୍ଚଜନ୍ୟ ଶଙ୍ଖ ।

ଅବା ଏକାଦଶ ଅବତାର ନେଇ

                 ଦୁନିଆଁ ବଞ୍ଚାଇ ରଖ ।

ନ ଆସୁ ଦୁର୍ଗତି ତୁମ ସଂସାରକୁ

                 କୋଳରେ କୋଳାଇ ନିଅ ।

ନହେଲେ ପଦବୀ ଛାଡ ଭଗବାନ

                 ତୁମେ ଇସ୍ତଫା ଦିଅ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract