Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ravi Narayan

Abstract

2  

Ravi Narayan

Abstract

ଅପେକ୍ଷାର ଅନ୍ତ

ଅପେକ୍ଷାର ଅନ୍ତ

1 min
164


ପ୍ରାପ୍ତି କଣ ଅପେକ୍ଷାରେ, ଯବନିକା ପକେଇପାରେ

ନା, ମୋତ ତ ଲାଗେନା

ମୋତେ ଲାଗେ ପ୍ରାପ୍ତି ଅପେକ୍ଷାର ଶେଷ ଶବ୍ଦ ସତ

କିନ୍ତୁ ପୂର୍ଣ୍ଣଛେଦ ନୁହେଁ,

ଅପେକ୍ଷା କୌଣସି ଶବ୍ଦର ଆଶ୍ରିତ ହିଁ ନୁହେଁ

କାରଣ ଶୂନ୍ୟତା ବି ଦିନେ ଅପେକ୍ଷା କରିଥିବ

କମ୍ପନ ର ସେଇ ମହାନ୍ ପୁତ୍ର କୁ,

ଯିଏ ଶବ୍ଦ ଭଳି ଅମୂଲ୍ୟ ରତ୍ନ ର ଜନ୍ମଦାତା

ମତୃଗର୍ଭ ରୁ ଜନ୍ମର ଅପେକ୍ଷା, ଜନ୍ମପରେ ଯୌବନର,

ଯୌବନରେ ପ୍ରେମର, ପ୍ରେମ ରେ ମିଳନ ର,

ଆଉ ମିଳନ ପରେ ବିବାହ ର

ବିବାହ ପରେ ସନ୍ତାନର ଅପେକ୍ଷା, ପରେ ତାର ଭବିଷ୍ୟ ର,

ଆଉ ତା ପାରେ ? ତା ପରେ ଅପେକ୍ଷା ମୃତ୍ୟୁ ର

ତେବେ କଣ ମୃତ୍ୟୁ ହିଁ ଚୁଡାନ୍ତ ଅପେକ୍ଷା ର

ନା ନା, ତାହା ତ ଜୀବନର ,

କଣ ଅପେକ୍ଷା ହିଁ ଜୀବନର ଅନ୍ୟ ନାମ

ନା, ଅପେକ୍ଷା ବୋଧେ ଜୀବନର ମୁଖ୍ୟ କାମ


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract