Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

madhuri Sahu

Thriller

4.3  

madhuri Sahu

Thriller

ଆଜି ଏକାକିନୀ ମୁଁ

ଆଜି ଏକାକିନୀ ମୁଁ

1 min
107


କୋଟି କୋଟି ଜନତା ଭିତରେ 

ମୁଁ ଆଜି ଏକା ହୋଇଯାଇଛି

କାନରେ ଅନେକ ଶବ୍ଦ ବାଜୁଛି 

କିନ୍ତୁ ମୋ ଶବ୍ଦକୁ ଶୁଣିବା ପାଇଁ

କେହି ଜଣେ ନାହାନ୍ତି ?


କୁଆଡେ ଗଲେ ଆଜି ସମସ୍ତେ 

ଯେଉଁମାନେ କହୁଥିଲେ ମୋର ମୋର , 

ସୂର୍ଯ୍ୟ ତ ସବୁଦିନ ଅସ୍ତ ହେଉଛି 

କିନ୍ତୁ ମୋ ପାଇଁ କାହିଁ ?

ଉଦୟ ହେଉ ନାହିଁ ।


ରାତ୍ର ହେଲେ ଅସଂଖ୍ୟ ତାରା ଆସନ୍ତି 

କିନ୍ତୁ ସମସ୍ତେ ନିଜ କର୍ମରେ ଅଭ୍ୟସ୍ତ ,

ଉପକାରୀ ହୋଇଥିଲେ ମଧ୍ୟ ମୁଁ 

ଦରକାର ସମୟରେ ନାହାନ୍ତି କେହି 

ଅସଂଖ୍ୟ ତାରା ମଧ୍ୟ ମୋ ପାଇଁ କିଛି ନୁହେଁ ।


ସୁଖ -ଦୁଃଖର ବାଟ ତ ଅନେକ 

ପଛପଟକୁ ଅନାଇ ଚାହିବାକୁ ଡର ଲାଗୁଛି,

ଆଗକୁ ବଢ଼ିବାକୁ ମନୋବଳ ଦୃଢ଼ କରୁଛି

ଏ ବାଟରେ ମୋର ହାତ ଧରି 

ଚାଲିବାକୁ ଜଣେ ହେଲେ ନାହିଁ ।


Rate this content
Log in