Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Salini Anoop

Abstract

4.0  

Salini Anoop

Abstract

ഭ്രാന്തൻ

ഭ്രാന്തൻ

1 min
11.6K


സ്വപ്നങ്ങൾ

വെറുതെ ആവുമ്പോൾ

വെറുതെ ചിരിക്കുക;

വെറുതെ നടക്കുക;

വെറുതെ കിടക്കുക;

ഒടുവിൽ

വെറുതെ അവനൊരു

പേര്:- ഭ്രാന്തൻ


Rate this content
Log in

Similar malayalam poem from Abstract