Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ठाकुर छतवाणी

Abstract

2  

ठाकुर छतवाणी

Abstract

ये कैसा दौर आ गया

ये कैसा दौर आ गया

1 min
102


ये कैसा दौर आ गया, कोई चाह कर भी कोई कुछ न कर पा रहा  

दुनियां है डरी डरी, कोई भी देश कुछ न कर पा रहा                                                      

 मजबुर अब सरकार भी, कोई नेता कुछ न कर पा रहा                                           

 विज्ञान भी अज्ञान अब, कोई इलाज कुछ न कर पा रहा                                                                                     

कौन जी रहा कौन मर रहा इसकी खबर कोई न पा रहा।                                         

अब जाए कहां, भगवान भी कुछ न कर पा रहा।                                                           

ये कैसा दौर आ गया, कोई चाह कर भी कोई कुछ न कर पा रहा।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract