Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

king Himanshu

Abstract

4.5  

king Himanshu

Abstract

क़ाबिले-तारीफ़

क़ाबिले-तारीफ़

1 min
407


दिल की बातें जान जाना क़ाबिले-तारीफ़ है,

तूफ़ान में दिया जलाना क़ाबिले-तारीफ़ है।।


इश्क़ था एक दौर में और आज क़ातिल हो गया,

उस शख्श से रिश्ता निभाना क़ाबिले-तारीफ़ है।।


वास्ते अपनों के सबकी जान हाज़िर है मग़र,

दुश्मनों से दिल लगाना क़ाबिले-तारीफ़ है।।।


पास आकर ही उसे चक्कर-सा आना लाज़िमी,

मुझको छूने का बहाना क़ाबिले-तारीफ़ है।


रूह से फ़िर जिस्म तक उसको सफ़र तो याद है,

और सब कुछ भूल जाना क़ाबिले-तारीफ़ है।।


दिल लगाकर क़त्ल करना अब तो जौहर है उसे,

पर आज भी खंज़र पुराना क़ाबिले-तारीफ़ है।।


एक ख़ूबी ये कि उसका घर बनारस है 'समर',

दिल तोड़कर गंगा नहाना क़ाबिले-तारीफ़ है।।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract