Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

yashasvini yadav

Romance

3  

yashasvini yadav

Romance

मोहब्बत

मोहब्बत

1 min
224


वो गुलाब की पंखुड़िया उड़ाई नहीं !

कागज़ की वो धूल हटाई नहीं !!

अपनी बाँहों की चादर जो लपेटी थी तुमने कभी !

वो आज तक अपने बदन से हटाई नहीं !!


वो जलती आग बुझाई नहीं !

वो मोमबत्तिया फिर से जलाई नहीं !!

वो जो तुमने सजाई थी ज़िन्दगी !

वो उजाड़ कर, फिर से बसाई नहीं!!


वो कश्तियाँ चलाई नहीं !

सच्ची मोहब्बत तुमसे छुपाई नहीं !!

जब धड़के थे दिल सीने से लग कर !

वो रात अब तक भुलाई नहीं !!



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance