Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Janhvi Rajpurohit

Abstract

4  

Janhvi Rajpurohit

Abstract

मैंने कहा.....

मैंने कहा.....

1 min
262


उसने कहा , तुम में वह पहली सी बात नहीं ,

मैंने कहा किस्मत मेरे साथ ही नही ,


उसने कहा, अभी किसी की आंखों

मेंं डूब जाते हो , मैंने कहा अब किसी की आंख में वो बात नही , 


उसने कहा, क्यों इतना टूट कर चाहा मुझे ?

मैंने कहा मैं इंसान हूं पत्थर नहीं .


उसने कहा क्या मैं बेवफा हूं ? 

मैंने कहा , अब मुझे वफा की तलाश नहींं .


उसने कहा भूल जाओ मुझको, 

मैंने कहा , तुम हकीकत हो कोई ख्वाब नहीं !!


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract