Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

DISHA SHAH

Inspirational

4  

DISHA SHAH

Inspirational

मानवता के बिना हम सब अधूरे ह

मानवता के बिना हम सब अधूरे ह

1 min
362


मानवता के बिना

हम सब अधूरे हैं

मानवता के बीना

हमारा समाज 

देश , संस्कृति,

सब कुछ अधूरा है ।

अपने अंदर मानवता 

को पनपने देना चाहिए,

बिना स्वार्थ से ,

लोगो की 

पशु , पक्षी की 

मदद करनी चाहिए ।

बिना स्वार्थ से 

देश के लिए 

कुछ तो करना चाहिए,

आप को फोज में जाने 

की जरूरत नहीं है 

लेकिन आप कुछ तो 

करो ऐसा 

जिससे देश का 

फायदा हो ,

क्यों की देश हमारा है 



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational