Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Anil Mishra Prahari

Abstract

4  

Anil Mishra Prahari

Abstract

जय माता दी ।

जय माता दी ।

1 min
273



माता रानी आ गयीं, गली-गली में धूम

पूज रहे माँ के चरण, निर्धन, राजा, सूम। 


सदा विराजित केसरी, माँ की शक्ति अनन्त 

दुर्जन को देतीं सजा, अभय भक्तगण , संत। 


तुम दात्री सर्वज्ञ हो, किस पथ से अनजान 

कभी नहीं भटकें कुपथ, हम तेरी संतान। 


पग-पग दानव-दल खड़े, माँ क्या यही सुराज 

दूर करे दुख -दीनता, उसके सर रख ताज। 


भक्त जुड़े हैं आप से, भक्तों से माँ आप

माता - सुत ऐसे जुड़े, जैसे पावक-ताप। 



Rate this content
Log in