Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Suresh Kulkarni

Comedy

3  

Suresh Kulkarni

Comedy

हॅप्पी होली !

हॅप्पी होली !

1 min
169


माझी काड्यापेटी 

पावसात भिजली!

एक बी काडी नाही पेटली

दुसरी कुठं न्हाई भेटली 

मंग होळी पेटवु कशी ? 

बोंब मारु कशी ?


तिकडुन आला गण्या ! 

बोला ए शहाण्या !

हा घे लायटर ! 

आन एक काम कर!

एक फडका घे 

त्याले पीळ दे

कडकडीत काकडाच कर!

वर ओत घासलेट 

आन धर लायटर

होळी पेटव 

आन् मज्जा कर !


पण मेल्यानं 

केलान घोटाला!

आँख मारके मुझे बोला !

भाऊ.....

आज होली है होली!

हॅप्पी होली!

मार सबको गोली !

अपना भी कुछ सोचा कर! 

आज होली का

कुछ तो खयाल कर...!

चल घोटा लगा! 

घोटा बी लावला ! खंबा बी घेतला !

आन आख्ख्या चाळीत 

त्यानं धिंगाणा घातला !

रंग बरसे जमके बरसे

गण्या दारु के लिये तरसे!

आता ....

याले आवरु कसा ? 

याले सावरु कसा ?

वर म्हणतो कसा ? 

अबे प्यारे 

सब खतम हुआ क्या रे?

कुछ और मंगा तो सही !



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Comedy