Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Madhuri Sharma

Inspirational

4  

Madhuri Sharma

Inspirational

ए जमाने

ए जमाने

1 min
361


ए जमाने 

थोड़ी नादान हूं मैं......

नहीं समझती तुम्हारी

चालाकियां, धोखे और बेरहमी....

हां, अपनी खुदपसंद तो हूं ही मैं...

ए जमाने

थोड़ी बेबाक हूं मैं....

नहीं समझती तुम्हारी तरह रेप के मामलों पर चुप रहना....

हां, आवाज उठाना जानती ही हूं मैं....

ए जमाने 

थोड़ी सच्ची सी हूं मैं

नहीं समझती तुम्हारी तरह दो चेहरे लेकर चलना....

हां, ईमानदारी से ही रिश्ते निभाती हूं मैं....

ए जमाने

जैसी भी हूं मैं

सच मानो तुम से तो बहुत

अच्छी हूं मैं....


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational