Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ajay Kumar

Inspirational

4  

Ajay Kumar

Inspirational

चलते जाना है....

चलते जाना है....

1 min
396


ना रास्ते हैं और ना

मंजिल का कोई ठिकाना है,

धूप-छाव सी है जिंदगी

बस चलते जाना है।

ना ग़म है और ना

खुशियों का कोई ठिकाना है,

धूप-छाव सी है जिंदगी

बस चलते जाना है।

दर-बदर की ख़ाक छाना

ख़ुशियों की तलाश में,

गैरों को गले लगाया

अपनेपन की आस में।

टूटे सारे भरम है और

झूठा सारा फ़साना है,

धूप-छाव सी है जिंदगी

बस चलते जाना है....

बस चलते जाना है....


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational