Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ankit Srivastava

Abstract

4  

Ankit Srivastava

Abstract

अंकित तू है कौन?

अंकित तू है कौन?

1 min
250


अंकित तू कौन ?

एक कतरा भी नहीं ना तू समुंदर तू कौन ?

पागल आशिक़ भी नहीं और किस्से

आशिकी के कम भी नहीं अंकित तू है कौन ? 


ना तू मज़हबी ना तू फिरौन तू कौन ?

फिर ना तू आवारा ना वक्त का पाबंद अंकित तू है कौन ? 


ना गुलाम ना ही तू बादशाह तू कौन ? 

ना तू अव्वल ना तू आख़िर अंकित तू है कौन ?


Rate this content
Log in