Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

rahul pramanik

Abstract Action Inspirational

4.2  

rahul pramanik

Abstract Action Inspirational

প্রতিবাদী মন

প্রতিবাদী মন

1 min
600


প্রতিপদে,প্রতিবাদ।

করলেই তুমি হবে আজাদ।

কাপুরুষ চুপ করেই থাক।

তুমি একাই করো প্রতিবাদ।

                    


Rate this content
Log in