Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ranjit Bagdi

Tragedy Inspirational Thriller

2  

Ranjit Bagdi

Tragedy Inspirational Thriller

মেরি জিন্দেগী।

মেরি জিন্দেগী।

1 min
50


জিন্দেগী তো চল রাহি হে -

থামসা গেয়া হুঁ মে থোরা,

একেলে মেহেসুস কার রাহি হুঁ-

হো কিয়া রাহা সাথ মেরা?

সবকো আপনা লিয়া এ দিল লেকিন-

 মুঝে অপনাননে বালা কই নেহি মিলা,

হার কই মাজাক সমাঝতে হে মেরি বাত-

ইয়ে চল রাহা হে কিয়া সিলসিলা?

এশা কিউ করতে হো ইয়ারো -

মে ইনসান হুঁ ,মেরা ভি এক দিল হে -,

এসে কিউ কুচাল তে হো ফের -

জেসে মিট্টি মে পড়ি ধুল হে?

আপনা সমাঝতি হুঁ জিসে -

বহি নিকালতি হে গেয়ের ,

থাক গেয়া হুঁ মে, আব তো আজাও কই -

হাত পাকার কে মেরা, জিন্দেগী মে যাও ঠেহের।



Rate this content
Log in

Similar bengali poem from Tragedy