Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

SUBHAM MONDAL

Inspirational Others Children

4  

SUBHAM MONDAL

Inspirational Others Children

মা তুমি মহারানি

মা তুমি মহারানি

1 min
175


মা তুমি মহারানি।

তােমার কাছে পৃথিবী ঋণী

মা তুমি চাঁদের কণা,

তােমার নেই কোনাে তুলনা; 

তোমার মতাে আছে ক'জনা।

মা তুমি যাদুর কাঠি। 

পরশপাথর ফুলের ছোঁয়া।

তােমার মতাে নেই কারও এত মায়া ।

 মা তুমি উদ্বেল সাগরের মতন,

তােমার তরে ধন্য জীবন।

 মা তুমি দুঃখ সুখের আশা।

তাই তুমি আমার ভালােবাসা।


Rate this content
Log in

Similar bengali poem from Inspirational