Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Moumita Chatterjee

Romance Inspirational

3  

Moumita Chatterjee

Romance Inspirational

একলা

একলা

1 min
92



একলা আকাশ,

একলা আমি,

একলা তুমি।

সূর্য একলা,

চাঁদ একলা,

সবাই আমরা কেন একলা?

ঘুরছি সবাই একই বৃত্তে,গোলকধাঁধার ঘূর্ণিপাকে।

এসেছি একা যাবো একা,

কিসের এতো মান অভিমান,

একলা হয়েও একলা কভু, থাকবো না মোরা জীবিতকাল।

কষ্ট টাকে শিকেয় তুলে,

 সামনে আনি আনন্দটাকে,

ঠিক যেমন সূর্যি মামা,

বর্ষাকালে, মুচকি হাসে আড়াল থেকে। 



Rate this content
Log in

More bengali poem from Moumita Chatterjee

Similar bengali poem from Romance